یک منبع آگاه خبری می‌گوید کمپانی اپل به‌صورت مخفیانه با استفاده از کارمندان در نمایندگی‌های اپل استور عینک واقعیت ترکیبی ویژن پرو را مورد بررسی و‌ آزمایش‌های قبل از عرضه رسمی قرار می‌دهد.

براساس آخرین گزارش‌ها، عینک هوشمند واقعیت ترکیبی ویژن پرو تا اوایل سال ۲۰۲۴ میلادی عرضه می‌شود، اما باید گفت خرید آن برای کاربران به‌سادگی اتفاق نمی‌افتد و تنها از یک سیستم به‌فروش می‌رسد. همچنین، کمپانی اپل می‌گوید به‌شدت به این محصول علاقه‌ دارد و قابلیت‌های منحصربه‌فردی را برای بهبود تجربه کاربری به آن اضافه کرده است. بنابراین، برچسب قیمتی از ۳۴۹۹ دلار شروع می‌شود که بخش عمده‌ای از کاربران قادر به پرداخت آن نیستند.

شایعات تایید می‌کنند غول ساکن کوپرتینو برای درک بهتر از تجربه کاربری قرار است به‌صورت مخفیانه آن را با چندین کارمند دربخش‌های مختلف ازجمله کارمندان اپل استور بررسی و آزمایش کند تا ببیند مشکلات عینک واقعیت ترکیبی ویژن پرو چیست و آن را قبل از عرضه رسمی برطرف کند. درهمین‌راستا، مارک گورمن، در خبرنامه هفتگی Power On نوشت این برنامه از ابتدای سال ۲۰۲۴ میلادی کلید می‌خورد و احتمالا سه‌ماهه اول همان‌سال ادامه خواهد داشت.

هوشمند ویژن پرو

علاوه‌براین، گورمن اشاره کرد جلسات آموزشی استفاده از عینک هوشمند ویژن پرو درحال انجام است تا کارمندان اپل استور بتوانند به‌راحتی از آن استفاده کنند. به‌نظر می‌رسد این موضوع تنها به چند نمایندگی در نزدیکی مقر اصلی اپل محدود شود تا این کمپانی بزرگ بتواند از انتشار اطلاعاتی ارزش‌مند جلوگیری کند، چراکه علاقه‌ای به افشای جزئیات محرمانه آن ‌هم از پیشرفته‌ترین کامپیوترشان ندارند. همچنین، اگر اطلاعات این پروژه به بیرون درز پیدا کند، بدون معطلی در تمامی شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها منتشر می‌شود.

درحا‌ل‌حاضر، هیچ‌گونه جزئیاتی درباره زمان عرضه رسمی عینک واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو وجود ندارد یا حتی اطلاعی از جلسات آموزشی نداریم. طبق تخمین‌های گذشته، اولین عینک هوشمند غول کوپرتینو تا اوایل سال ۲۰۲۴ میلادی با حدود ۶۰۰۰۰۰ ظرفیت عرضه می‌شود و به‌احتمال زیاد تا سال ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۶ خبری از نسل دوم یا نسخه‌ ارزان‌قیمت نخواهد بود. بنابراین، پیش‌بینی می‌شود میزان فروش و رضایت کاربران از این محصول قدرت‌مند و گران‌قیمت بسیار پایین خواهد بود.

اخبار مرتبط: