۴ روز دیگر قرار است فروش و تحویل ویژن پرو پیش خرید شده آغاز شود و شرکت اپل ویدیو تبلیغاتی جدیدی به‌نام «Hello» برای معرفی بهتر عینک واقعیت ترکیبی منتشر کرده است.

پس از گذشت چند ماه از مراسم WWDC 2023 و معرفی عینک واقعیت ترکیبی ویژن پرو اپل، اکنون تنها چند روز تا عرضه این محصول در بازار آمریکا باقی مانده است. حدودا ۲۰ روز قبل بود که پیش‌فروش ویژن پرو آغاز شد و در ابتدا قراربود این دستگاه ۷ بهمن ماه عرضه شود، اما اپل اعلام کرد این دستگاه با ۶ روز تاخیر و ۱۳ بهمن ماه عرضه می‌شود. درحقیقت باوجود قیمت بالا، پیش‌فروش ویژن پرو بیشتر از حد انتظار بود و اپل مجبور شد این محصول را با چند روز تاخیر راهی بازار کند. اکنون یک ویدیو تبلیغاتی دیگر از ویژن پرو منتشر شده که بر کاربرد و نحوه استفاده از این دستگاه تمرکز دارد.

تبلیغ جدید ویژن پرو در صفحه یوتیوب اپل قرار گرفته است و نشان می‌دهد چگونه کاربران می‌توانند از این دستگاه هم برای تماشای فیلم و هم برای انجام کار استفاده کنند. این ویدیو «Hello» نام دارد و در قسمت توضیحات آن آمده است: «ویژن پرو اپل اینجاست. اکنون محتوای دیجیتال با جهان واقعی ترکیب می‌شود و می‌توانید هرطور که دوست دارید از آن استفاده کنید.»

این تبلیغ افرادی را نشان می‌دهد که درحال استفاده از ویژن پرو، از چشمان خود برای حرکت در سیستم عامل visionOS و کنترل این دستگاه استفاده می‌کنند. درحقیقت این دستگاه به الگوریتم‌ها و حسگرهای پیشرفته‌ای مجهز شده که حرکات دست و چشم را ردیابی می‌کند تا کنترل دستگاه بدون نیاز به لمس صفحه یا کنترل فیزیکی امکان‌پذیر شود. به‌این ترتیب کاربران می‌توانند با قرار دادن انگشت شست و اشاره روی هم به‌جای کلیک استفاده کنند. همچنین این دستگاه از یک کیبورد مجازی بهره می‌برد که کاربر می‌تواند تصویر آن را روی سطحی مانند یک میز قرار داده و تایپ کند.

علاوه‌برآن، می‌توان از ویژن پرو اپل برای سرگرمی استفاده کرد. کاربران می‌توانند محتوای درحال پخش را بزرگ‌تر کرده و درعین حال انتخاب کنند که محیط اطراف را ببینند یا نه. یادآوری می‌شود که این تبلیغ، چندان هم جدید نیست. درحقیقت این یک نسخه اصلاح شده از ویدیویی است که اپل در رویداد WWDC 2023 به نمایش گذاشت. درانتها، پیش از این شرکت متا هم عینک واقعیت مجازی و ترکیبی منتشر کرده بود و مشخص نیست نمونه اپل پس از عرضه تا چه اندازه می‌تواند موفقیت کسب کند و محصولات این ۲ شرکت چه نسبتی در بازار با یکدیگر خواهند داشت.

اخبار مرتبط: