امروز ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد به وقت تهران رویداد Scary Fast اپل برگزار شد. ما در تحریریه علاءالدین این رویداد را پوشش خبری دادیم. ویدیوی کوتاهی نیز تهیه کردیم تا خلاصه هرآنچه در رویداد Scary Fast اپل اتفاق افتاد را با شما در میان بگذاریم.

در رویداد Scary Fast اپل از خانواده تراشه سری M3 رونمایی شد و شاهد معرفی تراشه M3، تراشه M3 Pro و تراشه M3 Max در این رویداد بودیم. پس از معرفی این تراشه‌ها اپل مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی جدید خود را با تراشه‌های سری M3 رونمایی کرد. کاربران می‌توانند نسخه‌های مختلف مک بوک پرو ۱۴ اینچی و مک بوک پرو ۱۶ اینچی را با تراشه‌های M3, M3 Pro و M3 Max تهیه کنند. بهترین نسخه مک بوک پرو امسال را می‌توان با ۱۲۸ گیگابایت حافظه رم و ۸ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی تهیه کرد.

در انتهای این رویداد ۳۰ دقیقه‌ای شاهد استفاده از تراشه M3 در iMac 24 اینچی نیز بودیم، کاربران می‌توانند این دستگاه را حداکثر با حافظه رم ۲۴ گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی ۲ ترابایت تهیه کنند.

قیمت پایه مک بوک پرو ۱۴ اینچی، مک بوک پرو ۱۶ اینچی و iMac ۲۴ اینچی اپل به ترتیب ۱۵۹۹، ۲۴۹۹ و ۱۲۹۹ دلار است.

در ادامه به ویدیو مختصر خلاصه اتفاقات رویداد دیشب که در رسانه علاءالدین تولید شده است می‌پردازیم. حتما نظرات خود را درباره این رویداد با ما به اشتراک بگذارید.

هر آنچه در رویداد Scary Fast اپل گذشت: