اپل در ویدیویی جدید، قابلیت‌های «Camera Control» آیفون ۱۶ را به‌طور کامل به‌نمایش گذاشته و برسهولت استفاده و کارایی بالای این ویژگی در عکاسی تاکید می‌کند.

اپل در جدیدترین ویدیوی تبلیغاتی خود برای آیفون ۱۶، به‌جای تمرکز بر‌قابلیت‌های هوش مصنوعی، «Camera Control» را به‌عنوان نقطه قوت اصلی این گوشی معرفی می‌کند. این ویدیو حاوی نکات ظریفی درباره نحوه استفاده از دکمه جدید دوربین و هدف اپل از طراحی آن است که با دقت در جزئیات می‌توان به‌آنها پی برد و تاثیر آنها بر‌تجربه عکاسی با آیفون ۱۶ را درک کرد.

اپل در جدیدترین تبلیغ آیفون ۱۶، قابلیت‌های Camera Control را به‌عنوان یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های این نسل از گوشی‌های خود معرفی می‌کند. این دکمه چندمنظوره، علاوه‌بر امکان دسترسی سریع به‌دوربین، از طریق حرکات لمسی، کنترل تنظیمات برنامه دوربین اپل را نیز برای کاربر فراهم می‌سازد. قابلیتی که پیش‌از‌این احتمالا مختص مدل‌های پرو بود، اما اکنون در تمامی مدل‌های آیفون ۱۶، حتی مدل پایه، نیز گنجانده شده‌است. این ویدیو با نمایش جزئیات ظریف و کاربردی کنترل دوربین، چشم‌انداز جدیدی از تجربه عکاسی با آیفون ۱۶ را به‌تصویر می‌کشد.

در تبلیغ جدید آیفون ۱۶، اپل Camera Control را به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این گوشی هوشمند معرفی می‌کند. اما نکته قابل‌توجه اینجاست در این ویدیو، “کنترل دوربین” همواره در حالت افقی به‌تصویر کشیده شده و این موضوع، بینش مهمی را در مورد نحوه استفاده بهینه از این قابلیت ارائه می‌دهد.

بسیاری از کاربران در استفاده از تمام پتانسیل‌های کمرا کنترل در حالت عمودی با چالش مواجه بوده‌اند. با‌این‌حال، به‌نظر می‌رسد اپل با تمرکز بر‌استفاده در حالت افقی و با دو دست، تجربه کاربری بهینه‌تری را برای این قابلیت در نظر گرفته است. هرچند ویژگی‌های هوش بصری آینده در iOS 18.2 احتمالا استفاده از کمرا کنترل را در حالت عمودی نیز بهبود خواهد بخشید، اما در‌حال‌حاضر استفاده در حالت افقی کارآمدترین روش تعامل با این دکمه چندمنظوره است.