ایرپاد پرو 3 با قابلیت حذف نویز بسیار بهبود یافته، تجربه شنیداری شما را متحول می‌کند.

براساس اخبار منتشر شده، شرکت اپل علاوه‌بر معرفی نسل جدید ایرپاد 4 در رویداد ماه آینده، درحال توسعه نسل سوم ایرپاد پرو نیز است. گزارش‌ها حاکی‌ازآن است که این محصول جدید به فناوری حذف نویز بسیار پیشرفته‌ای مجهز خواهد شد. منبع این خبر، کاربری معتبر در شبکه‌های اجتماعی است که پیش از این نیز اطلاعات دقیقی را درباره محصولات آینده اپل منتشر کرده است. باتوجه به این گزارش‌ها، می‌توان انتظار داشت که ایرپاد پرو 3 در آینده‌ای نزدیک به بازار عرضه شود.

براساس آخرین اخبار، شرکت اپل درحال توسعه نسل سوم ایرپاد پرو 3 با قابلیت‌های بهبود یافته است. این محصول جدید به احتمال زیاد از فناوری حذف نویز فعال (ANC) دیجیتال پیشرفته‌تری بهره‌مند خواهد بود که منجربه کاهش قابل‌توجه صدای محیط اطراف می‌شود. به‌عبارت‌دیگر، اپل به جای تغییر در طراحی فیزیکی ایرپادز پرو، بر بهبود عملکرد نرم‌افزاری و پردازش صدا تمرکز کرده است.

ایرپاد پرو 3

مارک گورمن، تحلیلگر بلومبرگ، نیز پیش‌بینی کرده که ایرپاد پرو 3 در سال 2025 با ویژگی‌های جدیدی مانند قابلیت‌های مرتبط با سلامتی و تراشه صوتی پیشرفته‌تر عرضه خواهد شد. بااین‌حال، گزارش‌های اخیر حاکی‌ازآن است که ممکن است زمان عرضه این محصول زودتر از پیش‌بینی‌های قبلی باشد. در همین حال، اپل در رویداد ویژه‌اش در 19 شهریورماه، نسل جدید ایرپاد 4 را با قابلیت حذف نویز معرفی خواهد کرد. این نشان می‌دهد که شرکت اپل به طور جدی به بهبود تجربه شنیداری کاربران با استفاده از فناوری حذف نویز می‌پردازد.

همانطورکه می‌دانیم، نسل دوم ایرپاد پرو عملکرد بسیار خوبی در زمینه حذف نویز از خود نشان داده است و در مقایسه با سایر هدفون‌های موجود در بازار، برتری قابل‌توجهی دارد. باتوجه به این پیشرفت‌ها، انتظار می‌رود نسل بعدی این محصول نیز با بهبودهای چشمگیری همراه باشد. ارتقاء قابلیت حذف نویز در ایرپاد پرو 3 می‌تواند جایگاه این محصول را در بازار هدفون‌های بی‌سیم بیش از پیش مستحکم کند.

از سوی دیگر، با توجه به اینکه بهبودهای پیش‌بینی شده برای ایرپاد پرو 3 عمدتاً در حوزه پردازش صدا متمرکز است، می‌توان امیدوار بود که این ارتقاءها در آینده به محصولات دیگر اپل مانند ایرپاد مکس نیز تسری یابد. بااین‌حال، براساس اطلاعات فعلی، نسخه جدید ایرپاد مکس که قرار است در سال جاری عرضه شود، تغییرات اساسی نخواهد داشت و تنها به پورت USB-C مجهز خواهد شد.