شایعات نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد برای برگزاری رویداد Galaxy Unpacked 2024 و رونمایی از سری گوشی‌های گلکسی S24 از یک بلاگر هوش مصنوعی به‌نام SAM استفاده کند.

براساس آخرین گزارش‌ها از حوزه فناوری، آرتور وانگ، مدیرعامل Samsung Mexico در یک نشست مطبوعاتی اعلام کرد از حضور SAM به‌عنوان اینفلوئنسر مجازی بسیار هیجان‌زده هستیم، چراکه این‌موضوع نشان‌دهنده قدرت و عظمت سامسونگ در توسعه هوش مصنوعی محسوب می‌شود. همچنین، این کمپانی بزرگ قصد دارد تجربیات منحصربه‌فرد و نوآورانه‌اش را برای بهبود سطح زندگی روزمره دراختیار کاربران بگذارد؛ در ادامه به‌جزئیات بیشتری ازاین خبر می‌پردازیم.

بلاگر مجازی، سم (SAM)، به‌لطف درک منحصربه‌فردش از حوزه هوش مصنوعی به‌عنوان سفیر Samsung AI لقب می‌گیرد تا بتواند اطلاعات بسیار مفیدش را درخصوص برنامه‌های آینده سامسونگ برای کاربران ارائه دهد. به‌گفته سامسونگ مکزیک، این بلاگر علاقه زیادی به مشهور شدن دارد و آرزوی تبدیل به‌ ستاره موسیقی پاپ را درسرمی‌پروراند؛ علاوه‌براین، اینفلوئنسر مجازی در یک مصاحبه زنده با پنج بلاگر برجسته آمریکای لاتین صحبت می‌کند تا درخصوص رویداد و محصولات معرفی‌شده صحبت کند.

اینفلوئنسر مجازی SAM در مراسم آنپکد ۲۰۲۴

ازنظر شخصیتی، SAM را نمی‌توان یک هوش مصنوعی با جنسیت مذکر یا مونث دانست؛ درحقیقت، او یک آواتار متحرک محسوب می‌شود که افراد واقعی مانند صداپیشگان، خوانندگان و برنامه‌نویس‌های حرفه‌ای در به‌وجودآمدن دست دارند. همان‌طورکه گفتیم، این بلاگر برای تبدیل شدن به ستاره پاپ موسیقی در جهان اولین موزیک ویدئوش را در دسامبر سال‌گذشته منتشر کرد تا بتواند به‌زودی درکنار افراد حقیقی به یکی پرطرفدارترین خوانندگان مبدل شود.

به‌نظر می‌رسد، بلاگر هوش مصنوعی، SAM، برای رونمایی از سری گلکسی S24 در رویداد Unpacked از روش مشابه سال گذشته استفاده می‌کند؛ به‌صورتی‌که کاربران با باز کردن صفحه پخش‌زنده سامسونگ می‌توانند سخنرانی این آواتار متحرک را درخصوص جدیدترین محصولات غول کره‌ای مجهز به هوش مصنوعی مشاهده کنند؛ شاید برای شما هم جالب باشد که یک بلاگر مجازی ساخته‌شده از هوش مصنوعی درباره خالقش به‌طور مفصل صحبت کند.

درنهایت، جهت یادآوری باید بگوییم این اینفلوئنسر مجازی در دومین مراسم Galaxy Unpacked 2023 برای معرفی سری گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ حضور داشت تا بتواند باعث افزایش فروش گوشی‌های تاشو در آمریکای لاتین شود. مراسم Galaxy Unpacked 2024 درتاریخ 27 دی‌ماه راس ساعت 21:30 دقیقه به‌وقت تهران برگزار می‌شود تا سری گوشی‌های گلکسی S24 و مولد هوش مصنوعی Galaxy AI با قابلیت‌های باورنکردنی معرفی شوند.

اخبار مرتبط: