با معرفی و عرضه آیرپادهای سری 4، قصد داریم نگاهی به قیمت سری ایرپادهای اپل که هنوز در خط تولید هستند بیندازیم.

روز گذشته، اپل دو نسخه از سری آیرپاد 4 را معرفی کرد که طراحی جدید و ویژگی‌هایی جذاب و کاربردی در بر داشتند. به دنبال این معرفی، تولید برخی از سری‌های ایرپاد نیز از سوی اپل به صورت رسمی متوقف شد تا جای خود را به نسخه‌های جدیدتر بدهند که هم قیمتی مناسب دارند و هم قابلیت‌هایی مدرن در آنان لحاظ شده است.

عرضه نسل چهارم ایرپادهای اپل در دو نسخه مجزا با قیمت متفاوت

نسل چهارم ایرپادهای محبوب و با کیفیت غول آمریکایی، تغییراتی واضح در زمینه ظاهری به خود دیده و جعبه شارژ آنان نیز کوچک و جمع و جور شده است. هر دوی این ایرپادها، به جای سرهای سیلیکونی، از طراحی منحصر به فرد استفاده می‌کنند که کیفیت و ماندگاری در گوش کاربر را تضمین می‌کند. با این حال، نسخه گران‌قیمت‌تر این ایرپادها، از قابلیت نویز کنسلینگ برخوردار است.

هر دو مدل از سری جدید آیرپادها، برای پیش خرید در دسترس قرار گرفته و از امروز می‌توانید از طریق مراجع رسمی، سفارش خود را ثبت کنید. ارسال این محصول نیز از 20 سپتامبر (30 شهریور) آغاز می‌شود. نسخه استاندارد از نسل چهارم، با قیمت 129 دلار و نسخه دارای قابلیت نویز کنسلینگ نیز با قیمت 179 دلار در دسترس است و می‌توانید همین الان، خریداری کنید.

سری ایرپادهای اپل

اپل تولید ایرپادهای نسل 2 و 3 را متوقف کرد

در سال 2021، شرکت اپل ایرپادهای نسل سوم را معرفی کرد و به دنبال آن، نسل دوم را نیز با قیمتی کمتر از پیش، همچنان تولید و در دسترس قرار داد. حال با تولید دو مدل مجزا از ایرپادهای نسل چهارم، شرکت اپل در تصمیمی جنجالی، خط تولید نسل دوم و سوم را به طور کامل متوقف کرد. در حال حاضر، اگر قصد تهیه نسخه‌های جدید را ندارید، می‌توانید سری ایرپادهای اپل را با قیمتی کمتر از آمازون خریداری کنید.

ایرپاد مکس

خوشبختانه شرکت اپل ایرپاد مکس را فراموش نکرده است. این محصول که در سال 2020 به بازار عرضه و به عنوان هدفونی ارزشمند و توانا از شرکت اپل به فروش می‌رسد، در سال جاری بالاخره ارتقایی دریافت کرد. متاسفانه این ارتقا تغییرات زیادی ندارد و فقط جهت پیروی از قوانین اتحادیه اروپا، پورت لایتنینگ آن با پورت USB-C جایگزین شده است.

ایرپاد مکس جدید که روز گذشته معرفی شد، چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ سخت‌افزاری، کاملاً مشابه نسخه 2020 آن بوده و تغییری در این راستا صورت نگرفته است. البته خبر خوب این است که می‌توانید مدل جدید را در رنگ‌های متنوعی چون آبی، بنفش، میدنایت، استارلایت و نارنجی خریداری کنید و از تنوع محصولات اپل لذت ببرید. در حال حاضر، پیش خرید این محصول با قیمت 549 دلار آغاز شده که می‌توانید از مراکز معتبر، سفارش خود را ثبت کنید. اگر اهمیتی به رنگ‌بندی‌های جدید و پورت USB-C نیز نمی‌دهید، نسخه اورجینال ایرپاد مکس با قیمت 459 دلار در وبسایت آمازون در دسترس قرار گرفته است.

سری ایرپادهای اپل

چه بر سر سری ایرپاد پرو آمد؟

همانطور که انتظار می‌رفت، در طی مراسم شب گذشته، خبری از نسخه جدید ایرپاد پروهای اپل نبود. بر طبق شایعات، نسخه‌ای جدید از این سری ایرپادهای اپل در دست ساخت قرار داشته و قرار است به قابلیت پایش ضربان قلب مجهز شود! این نسخه جدید به احتمال زیاد برای عرضه در سال آینده برنامه‌ریزی شده است. در حال حاضر، ایرپاد پرو 2 با قیمت 249 دلاری در وبسایت اپل در دسترس است اما می‌توانید آن را با 199 دلار از آمازون خریداری کنید و حدود 50 دلار کمتر بپردازید.

با توجه به اطلاعات گفته شده، می‌توان در نهایت سری ایرپادهای اپل که در خط تولید قرار دارند را به صورت زیر دسته‌بندی کرد:

  • ایرپاد نسل 4 با قیمت 129 دلار
  • ایرپاد نسل 4 با قابلیت نویز کنسلینگ با قیمت 179 دلار
  • ایرپاد پرو 2 با قیمت 249 دلار
  • ایرپاد مکس با پورت USB-C با قیمت 549 دلار

خوشبختانه، ایرپادهای اپل در بازه‌های قیمتی متنوع با کارایی و قابلیت‌های جذاب در دسترس است و عمده کاربرانی که به ایربادهای خوب و توانمند نیاز دارند، می‌توانند محصول موردنظرشان را از لاین‌آپ حال حاضر اپل پیدا و خریداری کنند.