اوایل امسال، به دنبال معرفی سری اس 24، از هوش مصنوعی گلکسی AI نیز رونمایی شد که مجموعه‌ای از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی این شرکت است. حال در مراسم آنپکد، این غول کره‌ای قول عرضه آن بر روی 200 میلیون دستگاه در سال جاری را داده است.

به نظر می‌رسد سامسونگ رقم 200 میلیون را با احتساب فروش محصولات جدیدش یعنی گلکسی زد فلیپ 6، گلکسی زد فولد 6، گلکسی بادز 3، گلکسی بادز 3 پرو، گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا، اعلام کرده است زیرا هوش مصنوعی سامسونگ در حال حاضر نیز برای دستگاه‌هایی که از آن پشتیبانی می‌کنند، عرضه شده است و این آمار با توجه به این موضوع، کمی زیاد به نظر می‌رسد. پس به نظر می‌رسد این غول کره‌ای، به نوعی تخمینی از فروش دستگاه‌های جدیدش نیز در ذهن داشته باشد.

Galaxy AI برای 200 میلیون دستگاه گلکسی عرضه می‌شود

هوش مصنوعی گلکسی AI، چندی پیش برای گوشی‌های پرچم‌دار و قدرتمند سامسونگ عرضه شد و اخیراً تبلت‌هایی که رابط کاربری One UI 6.1 را نیز دریافت کردند، از این هوش مصنوعی بهره‌مند شدند. این غول کره‌ای وعده داده که با عرضه آپدیت One UI 6.1.1 برای رابط کاربری خود، قابلیت‌های بیشتری مختص تبلت‌ها و گوشی‌های تاشو به گلکسی AI اضافه خواهد کرد. ممکن است در چند هفته یا چند ماه آینده، این آپدیت برای گوشی‌های سری اس این شرکت نیز عرضه شود و ویژگی‌هایی جدید و کاربردی به ارمغان بیاورد.

امروز در طی رویداد گلکسی آنپکد، سامسونگ از چندین قابلیت جدید گلکسی AI پرده برداشت که به خودی خود جذاب و کاربردی به نظر می‌رسیدند. یکی از این قابلیت‌ها، پیشنهادهای مختلف برای پاسخ به پیام‌هایتان است که می‌تواند در برخی شرایط، به کمکتان بیاید و گره از مشکلتان بگشاید. علاوه بر آن، می‌توان به کمک در نقاشی کشیدن در برنامه سامسونگ نوتز اشاره کرد. این قابلیت نیز برای عده‌ای از کاربران می‌تواند ضروری و مفید واقع شود.