امروز خبری مبنی بر عرضه گوشی‌های وان پلاس با ۲۴ گیگابایت رم منتشر شد که با واکنش‌های زیادی در سایت‌های خبری مواجه شد.

طی چند سال گذشته گوشی‌های پرچمدار زیادی نظیر سری اس سامسونگ وارد بازار شدند که از ۱۲ تا ۱۶ گیگابایت حافظه رم برخوردار بودند و تجربه کاربری روان و سریعی را ارائه می‌دادند. صنعت گوشی‌های هوشمند روزانه درحال پیشرفت است و کمپانی‌های سازنده سعی دارند کارایی دستگاه‌های خود را به لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های رومیزی نزدیک کنند؛ براین‌اساس برخی شرکت‌های چینی نظیر وان پلاس و اوپو به‌زودی گوشی‌های هوشمندی با حافظه رم عظیم ۲۴ گیگابایتی را روانه بازار می‌کنند.

این گزارش از سوی اکانت معبتر دیجیتال چت استیشن منتشر شد و عنوان می‌کند که گروهی به‌نام «اوگا» کار بر روی گوشی‌های هوشمند با حافظه رم ۲۴ گیگابایتی را شروع کرده است. علاقه‌مندان به حوزه فناوری می‌گویند که این نام اشاره‌ای به برندهای وان پلاس، ریلمی، ویوو و اوپو دارد که تحقیقاتی را برای ساخت این دسته از گوشی‌ها شروع کرده‌اند. همچنین، این منبع خبری در توییتر گفت که دستگاه‌های مذکور با مدل پایه ۱۶ گیگابایتی عرضه می‌شود و تنها نسخه پرو با ۲۴ گیگابایت حافظه رم به بازار می‌آیند.

وان پلاس

دیجیتال چت استیشن یک منبع خبری آگاه محسوب می‌شود که تاکنون اطلاعات دقیقی از برنامه‌ها و محصولات شرکت‌های مخلتف در سالیان اخیر منتشر کرده است؛ اما باید متذکر شویم که هیچ یک از کمپانی‌های سازنده گوشی‌های هوشمند چنین خبری را تایید یا رد نکرده‌اند، بنابراین باید تا پایان سال جاری میلادی صبور باشیم.

همچنین شایعاتی در سایت‌های خبری در جریان است که عنوان می‌کند وان پلاس ایس ۲ پرو اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که به ۲۴ گیگابایت حافظه رم مجهز می‌شود؛ این دستگاه احتمالا مرداد یا شهریور سال جاری معرفی می‌شود و از پردازنده اسنپدراگون ۸+ نسل ۲ بهره می‌برد و دارای ماژول سه‌گانه دوربین است که شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. تامین انرژی این دستگاه نیز به‌عهده یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ فوق سریع ۱۰۰ واتی خواهد بود.

اخبار مرتبط: وان پلاس نورد N30 5G رونمایی شد