شرکت همراه سرویس خاورمیانه سرویس Care+ را برای ۱۵ ماه به‌صورت رایگان در اختیار خریداران سری گلکسی S24 قرار داده است.

شرکت سامسونگ اواخر دی‌ماه در مراسم Galaxy Unpacked سری گلکسی S24 را معرفی کرد. گوشی‌های این سری شامل گلکسی S24 ،S24 پلاس و S24 اولترا تنها چند روز پس از معرفی رسمی در بازار ایران موجود شدند و به‌فروش رسیدند. این سری باتکیه‌بر هوش مصنوعی Galaxy AI تجربه جدیدی را در اختیار کاربران می‌گذارد و احتمالا به‌عنوان اولین سری مجهز به هوش مصنوعی شناخته خواهد شد. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد این سری در ایران با سرویس رایگان ویژه‌ای عرضه می‌شود.

این سرویس Care+ نام دارد و توسط شرکت همراه سرویس خاورمیانه ارائه شده است. سرویس Care+ مانند گارانتی، در موارد متعددی از جمله شکستگی، آب‌خوردگی و نوسانات برق می‌تواند استفاده شود. کاربرانی که این سرویس را فعال کنند می‌توانند درطول دوره ۱۵ ماهه یک‌بار از این خدمات استفاده کنند. کاربرانی که گوشی گلکسی S24، S24 پلاس و S24 اولترا را با گارانتی این شرکت قبل از ۲۸ اسفند ماه خریداری کرده و پس از رجیستری (سامانه همتا) در وب‌سایت شرکت همراه سرویس خاورمیانه ثبت کرده باشند می‌توانند از خدمات رایگان بهره‌مند شوند.

فعال‌سازی سرویس Care+

برای فعال‌سازی سرویس رایگان Care+، کاربران باید حداکثر تا ۱۰ روز پس از رجیستر کردن گلکسی S24 در سامانه همتا به وب‌سایت همراه سرویس خاورمیانه مراجعه کرده و مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهند. پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام، سرویس رایگان تا ۱۵ ماه برای گوشی شما فعال شده و درصورت بروز مشکل می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر در این مدت گوشی شما براثر ضربه خوردگی، آتش سوزی، آب خوردگی و نوسانات برق دچار مشکل شد می‌توانید به نزدیک‌ترین مرکز خدمات همراه سرویس خاورمیانه مراجعه کرده تا اقدامات لازم برای رفع مشکل صورت بگیرد.

اخبار مرتبط: