قابلیت شارژ سریع به‌دستگاه‌های اپل واچ اضافه شده و اپل راجع به‌چگونگی استفاده از آن، لوازم مورد نیاز و مدل‌هایی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند توضیحاتی ارائه داده‌ است.

یکی از تغییرات مفید اعمال شده در مدل‌های اخیر اپل واچ، قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع است. این قابلیت به‌شما امکان می‌دهد که شارژ باتری اپل واچ خود را با سرعت بسیار بالاتری نسبت به‌قبل پر کنید. انواع مدل‌های اپل واچی که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند، شامل اپل واچ سری 7، اپل واچ سری 8، اپل واچ سری 9، اپل واچ اولترا و اپل واچ اولترا 2 می‌شود.

اپل می‌گوید که با قابلیت شارژ سریع، ذخیره باتری اپل واچ شما می‌تواند حدود 45 دقیقه از صفر به 80 درصد برسد. اپل یک سند پشتیبانی دارد که جزئیات قابلیت شارژ سریع اپل واچ سری 7، اپل واچ سری 8 و اپل واچ اولترا را شرح می‌دهد.

همراه اپل واچ یک کابل شارژ سریع مغناطیسی اپل USB-C به‌کاربران تعلق می‌گیرد. طبق گزارش‌ها نکته متفاوت درباره این کابل این است که در آن به‌جای پلاستیک از آلومینیوم در اطراف شارژر مغناطیسی استفاده شده است.

درحالی‌که اپل یک عدد از این کابل‌ها را روی محصولات اپل واچ سری 7، سری 8 و اولترا به‌صورت رایگان به‌کاربران می‌دهد، می‌توانید آن‌ها را جداگانه نیز خریداری کنید. طول این کابل یک متر است و با قیمت 29 دلار و شماره مدل A2515 در دسترس است، پس اگر قصد دارید کابل را از شخص ثالثی غیر از اپل یا آمازون خریداری کنید، مطمئن شوید که این مدل خاص را بخرید.

مرحله بعدی که باید در نظر داشته باشید مربوط به‌آداپتور شارژر است که مدتی می‌شود اپل به‌خاطر دلایل محیط زیستی دیگر این قطعه را در جعبه دستگاه قرار نمی‌دهد و این بدان معنا است که شما باید یک آداپتور جداگانه نیز خریداری کنید.

اپل اعلام کرده است که هر آداپتور برق USB-C با توان 5 واتی یا بالاتر پشتیبانی می‌کند، قابلیت شارژ سریع اپل واچ را دارد. کاربران می‌توانند این محصولات را در سایت آمازون و از برندهای معتبری مانند UGreen با قیمتی کمتر از 10 دلار خریداری کنند.

در نهایت باید اشاره کنیم که اگر از دستگاه‌های مگ‌سیف Duo یا‌ شارژر مغناطیسی اپل واچ استفاده می‌کنید، صرف نظر از اینکه از کدام کابل یا آداپتور برق را داشته باشید، نمی‌توانید از قابلیت‌های شارژ سریع استفاده کنید.

اخبار مرتبط: