یک خواننده معروف آمریکایی در پلتفرم Twitch تایید کرد به‌دلیل همکاری با استودیو Rockstar Games برای توسعه GTA 6 دیگر نمی‌تواند در سرورهای GTA V حضور پیدا کند.

فهیم رشاد نجم، خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی که بیشتر با نام‌مستعار تی‌پین شناخته می‌شود در پلتفرم Twitch اعلام کرد با استودیو Rockstar Games برای توسعه بازی ویدئویی GTA 6 کار می‌کند؛ این شخص از علاقه‌اش برای همکاری با یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های جهان در صنعت گیمینگ گفت که نشان می‌دهد سال‌های‌سال منتظر چنین پیشنهادی بوده‌است. بااین‌حال، همکاری جدید با تی‌پین با چنین مجموعه بزرگی عواقب زیادی دارد؛ در ادامه به‌جزئیات بیشتری از این خبر می‌پردازیم.

درجریان استریم آنلاین، تی‌پین تایید کرد در ادامه فرآیند توسعه موردانتظارترین بازی جهان از استودیو Rockstar Games یعنی بازی ویدئویی GTA 6 مشارکت می‌کند؛ باوجوداین، در تیم سازنده از T-Pain درخواست‌کرده فعالیت و نقش‌آفرینی‌هایش را در NoPixel متوقف کند؛ جهت یادآوری باید بگوییم NoPixel پلتفرمی قدیمی و جذاب برای سرورهای سوم‌شخص یا متفرقه برای GTA V محسوب می‌شود که گیمرهای حرفه‌ای و علاقه‌مند در آن شخصیت‌های خودشان فعالیت می‌کنند.

موزیک gta vi

درحال‌حاضر، تی‌پین اطلاعات زیادی را درخصوص قطع فعالیت‌هایش در سرور NoPixel نداد، اما به‌نظر می‌رسد راک‌استار برای جلوگیری از افشاگری‌های احتمالی می‌خواهد دایره ارتباطات این خوانده معروف آمریکایی را محدود کند تا مطمئن شود اطلاعات مهم GTA 6 به‌بیرون درز نمی‌کند. ازسوی‌دیگر، نکته جالب اینجاست که Rockstar تیم مادیست سرورهای نقش‌آفرینی FiveM و RedM را استخدام‌کرده تا بتوانند در توسعه سرورهای GTA VI کمک کنند.

باتوجه‌به ویکی‌سرور، ایده NoPixel آن است که گیمرها بتوانند به‌عنوان شخصیتی مستقل تجربه‌ای متفاوت از بازی GTA V در دنیایی دیگر داشته باشند. درحال‌حاضر، اطلاعات جامعی درخصوص بازی GTA 6 وجود ندارد، اما به‌نظر می‌رسد نقش‌آفرینی بخش مهمی از GTA 6 خواهد بود که تفاوت‌های عظیمی درمقایسه‌با نسخه‌های قبلی دارد. همچنین، یادآوری می‌شود GTA 6 به‌صورت رسمی در سال 2025 منتشر می‌شود که تحول بزرگی را در صنعت گیمینگ به‌همراه خواهد داشت.

اخبار مرتبط: