به تازگی همه برنامه نویسان در حال تولید اپ‌های جدیدی برای عینک‌های واقعیت مجازی هستند و در این میان، تصاویری از تلگرام در هدست ویژن پرو اپل منتشر شده است.

در ماه‌های گذشته همه شرکت‌ها بخش عمده‌ای از تمرکز خود را به طراحی و توسعه عینک‌های واقعیت مجازی اختصاص داده‌اند اما اولین شرکتی که هدست خود را به صورت رسمی معرفی کرد اپل بود، پس از معرفی هدست ویژن پرو اپل، به برنامه نویسان و شرکت‌های بزرگ اعلام شد تا اپلیکیشن‌های خود را برای هدست‌ها دوباره طراحی کنند.

این موضوع باعث شد تا برنامه‌های زیادی طراحی فراگیری پیدا کنند و راه آن‌ها به دنیای عینک‌های واقعیت پردازشی باز شود. حالا تصاویر منتشر شده از حضور تلگرام در ویژن پرو خبر می‌دهند که می‌تواند یک قدم مهم برای این شرکت باشد. پاول دورف یک تیزر از نسل جدید تلگرام برای سیستم عامل ویژن او اس را در کانال تلگرامی خود منتشر کرده و در آن به برخی از جزئیات برنامه جدید اشاره می‌کند.

رابط کاربری ویژن پرو

در این ویدیو مشخص شد که تلگرام سعی کرده تا ظاهر خود را با دیگر بخش‌های ویژن پرو یکسان نگه دارد و از بخش‌های شفاف زیادی بهره ببرد. یکی از نکاتی که در این ویدیو از جذابیت بالایی برخوردار است، سه‌بعدی سازی برنامه به شمار می‌رود. در تیزر جدید دیده شد که برخی استیکر‌ها و بخش‌های خاص حتی از چهارچوب پنجره برنامه خارج می‌شوند و کاربر را در یک تجربه جذاب غرق می‌کنند.

برای تایپ کردن آسان‌تر در این دستگاه گزینه تشخیص گفتار به آن اضافه شده که می‌تواند حرف‌های شما را به متن تبدیل کند. البته هنوز جزئیات دقیقی در مورد این برنامه وجود ندارد و مشخص نیست که دیگر چه ویژگی‌هایی قرار است به آن اضافه شود. البته از طرف دیگر باید گفت که هنوز تا زمان عرضه هدست ویژن پرو نسبتا فاصله زیادی داریم و ممکن است که تغییرات دیگری هم در این برنامه ایجاد شود.

مطالب مرتبط: قوانین جدید یوتیوب درباره هوش مصنوعی؛ سرپیچی درآمد‌تان را قطع می‌کند