اخبار جدید نشان می‌دهند که در حال حاضر پروسه طراحی هوآوی P70 شروع شده و حتی بخش‌هایی از مشخصات این دستگاه هم به بیرون درز کرده است.

موفقیت چشمگیر سری هوآوی میت 60 باعث شده تا این شرکت تولید محصولات جدید خود در دنیای موبایل را ادامه دهد. یکی از جذاب‌ترین موضوعاتی که با معرفی سری هوآوی میت ۶۰ مطرح شد، تراشه این دستگاه‌ بود. با وجود تحریم‌های شدید آمریکا علیه چین، شرکت هوآوی موفق شده تا به صورت بومی به آخرین نسل از معماری‌های تراشه دست پیدا کند و تراشه‌ای را تولید کند که توانایی رقابت با دیگر محصولات بازار را دارد.

موفقیتی که با انجام این کار به دست آمد، هوآوی را ترغیب کرد تا حتی دیگر قطعات مورد نیاز خود را از تولید کنندگان چینی تهیه کند و نیاز خود به کشور‌های خارجی را کاهش دهد. افشاگری به تازگی در ویبو اعلام کرد که در طراحی هوآوی P70 قرار است از بیشترین تعداد قطعات داخلی چین استفاده شود ولی این موضوع باعث کاهش عملکرد دستگاه نخواهد شد.

دوربین Huawei-P70

اکانت دیگری در ویبو اعلام کرد که هوآوی قصد دارد در دستگاه بعدی خود از یک پنل با تکنولوژی کاهش نور PWM استفاده کند تا آسیب‌های وارد شده به چشم کاربر کمتر شود. این پنل از نرخ بروزرسانی تطبیق‌پذیر استفاده خواهد کرد که در بالاترین حالت به 120 هرتز هم می‌رسد. اما در حال حاضر، بخش عمده‌ای از کاربران به موضوع دیگری اهمیت می‌دهد.

سوال اصلی این است که در این دستگاه از چه تراشه‌ای استفاده خواهد شد. هوآوی در سری میت ۶۰ از تراشه Kirin 9000S استفاده کرد که بر‌پایه معماری 7 نانومتری ساخته شده بود اما مشخص نیست که این شرکت قصد دارد از کدام تراشه برای نسل بعدی دستگاه‌های خود بهره ببرد.

نظر شما در مورد طراحی هوآوی P70 چیست؟ آیا این دستگاه با وجود تحریم‌ها می‌تواند در حد پرچمداران دیگر عمل کند؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط: هواوی P۷۰ با قطعات ساخت چین به‌بازار عرضه می‌شود