گزارشی جدید نشان می‌دهد یک تیک‌تاکر چهار دستگاه آیفون ۱۵ پرو مکس را به‌صورت آنلاین سفارش داده، اما برای اپل به‌اشتباه سه جعبه حاوی ۶۰ عدد آیفون ۱۵ پرو مکس با حافظه داخلی یک ترابایتی ارسال کرده است.

طی دو ماه اخیر، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس حتی باوجود مشکلات زیادی نرم‌افزاری توانستند به‌یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین دستگاه‌ها در دنیای گوشی‌های هوشمند تبدیل شوند. بنچمارک‌ها تایید می‌کنند نسل جدید پرچمداران اپل در بخش‌های مختلف سخت‌افزاری مانند تراشه، سیستم‌ دوربین و نمایشگر می‌توانند با بهترین گوشی‌های اندرویدی مانند سری گلکسی S23 و سری شیائومی ۱۴ رقابت تنگاتنگی داشته باشند.

همان‌‌گونه‌که اشاره کردیم، سری آیفون ۱۵ یکی از پرفروش‌ترین محصولات در سال‌جاری میلادی محسوب می‌شود که خریداران به‌صورت حضوری و غیرحضوری روزانه آن را خریداری می‌کنند. باوجوداین، روز گذشته، اخباری درباره اشتباه فاحش یکی از نمایندگی اپل استور منتشر شد که نشان می‌داد یک تیک‌تاکر چهار دستگاه آیفون ۱۵ پرو مکس را خریداری کرده، اما به‌شکل غیرقابل‌باوری برای او ۶۰ گوشی هوشمند آیفون ۱۵ پرو مکس ارسال شده است.

به‌عبارتی دقیق‌تر، این تیک‌تاکر با نام کاربری @legends_gio در اکانتش اعلام کرد چهار دستگاه آیفون ۱۵ پرو مکس را سفارش داده که شامل یک دستگاه با حافظه داخلی یک ترابایتی و سه گوشی با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی می‌شد. اما نمایندگی رسمی اپل استور برای او سه کارتن حاوی ۶۰ گوشی هوشمند آیفون ۱۵ پرو مکس با حافظه داخلی یک ترابایتی ارسال کرده که می‌تواند مبلغ فوق‌العاده بالایی نزدیک به ۱۰۰ هزار دلار آمریکا شود.

اکنون، این موضوع کاملا بدیهی به‌نظر می‌رسد که شخصی در نمایندگی اپل دچار اشتباه بزرگی شده و بدون شک عواقبی برای آن فرد درپی خواهد داشت. البته باید یادآور شویم، غول کوپرتینو می‌تواند به‌راحتی تمام این آیفون‌ها را از کار بی‌اندازد. ازسوی‌دیگر، این کمپانی می‌تواند اخطاریه‌ای را برای بازگرداندن ۵۶ آیفون ۱۵ پرو مکس دیگر به تیک‌تاکر موردبحث ارسال کند. چنین اتفاقاتی در دنیای تکنولوژی رایج نیستند؛ به‌همین‌دلیل زمانی که سازنده بزرگی مانند اپل اشتباه بزرگ و تعجب‌آور این‌چنینی را انجام می‌دهد، توجه بسیاری از مطبوعات به آن جلب می‌‌شود.

60 آیفون 15 پرو مکس به اشتباه به یک تیک‌تاکر ارسال شد

درنهایت باید یادآوری کنیم کمپانی اپل و نه تیک‌تاکر موردبحث علاقه‌ای به درگیری و شکایات ندارد؛ بنابراین به‌نظر می‌رسد با توافقی دوجانبه این مسئله به‌زودی حل می‌شود و آیفون‌ها به کمپانی بازگردانده می‌شود. درحال‌حاضر، اخبار جدیدتری از این موضوع دردست نیست، اما به‌محض انتشار اطلاعات و جزئیات دقیق‌تر و بیشتر آن‌ها را مانند همیشه در سریع‌ترین زمان ممکن با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. اما سوال آخر، اگر چنین اتفاقی برای شما رخ می‌داد، حاضر به بازگرداندن ۶۰ دستگاه آیفون ۱۵ پرو مکس به اپل بودید؟

اخبار مرتبط: