سامسونگ در حال توسعه نسخه رترو گلکسی زد فلیپ ۵ است تا این دستگاه را با قابلیت جدید نمایشگر بیرونی و رنگ سرمه‌ای مات راهی بازار کند.

سامسونگ می‌خواهد نسخه‌ای جدید از گلکسی زد فلیپ ۵ را با نام نسخه رترو (Samsung Galaxy Z Flip 5 Retro Edition) راهی بازار کند. رترو یا retro در زبان انگلیسی به‌معنی استفاده از سبک مد قدیمی است و این دستگاه هم در رنگ سرمه‌ای مات عرضه می‌شود تا حالتی کلاسیک و جذاب داشته باشد.

گلکسی زد فلیپ ۵ از ابتدا در رنگ‌های مشکی، سفید، بنفش و سبز روشن عرضه شده بود که گزینه‌های بسیار خوبی بود و در موفقیت این دستگاه هم نقش داشت. رنگ‌های مشکی و سفید اغلب مورد استفاده افرادی بود که همان ظاهر قدیمی‌تر و کلاسیک مشکی را ترجیح می‌دادند. رنگ بنفش هم به دستگاه احساس رمانتیکی می‌داد و رنگ سبز روشن، یادآور نشاط و شادابی بود.

نسخه رترو گلکسی زد فلیپ ۵

همچنین کنار رنگ‌های اصلی، در وب‌سایت‌های رسمی گزینه‌های رنگی طوسی، آبی، سبز پررنگ و زرد هم در دسترس علاقمندان قرار گرفته بود تا سلایق بیشتری بتوانند از دستگاه مورد علاقه خود بهره‌مند شوند. البته باید گفت که تمام قابلیت‌های نسخه رترو زد فلیپ ۵ به رنگ سرمه‌ای مات خلاصه نمی‌شود. رابط کاربری جدیدی برای نمایشگر بیرونی این دستگاه درنظر گرفته شده که با محو شدن لبه‌های نمایشگر به رنگ مشکی باعث می‌شود لبه نمایشگر به چشم نیاید. سامسونگ طی هفته‌های آینده از نسخه retro گلکسی زد فلیپ ۵ رونمایی و این دستگاه را راهی بازار خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ آیا علاقه‌ای به خرید نسخه رترو گلکسی Z Flip 5 با قابلیت جدید نمایشگر بدون لبه و ظاهری کلاسیک با رنگ سرمه‌ای مات دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: