نسخه 5G ردمی ۱۲ در پایگاه اطلاعات وب‌سایت گیک‌بنچ دیده شده که نشان می‌دهد این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده می‌کند و به زودی روانه بازار خواهد شد.

ردمی یکی از شاخه‌های شیائومی با هدف تمرکز بر گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی است و کمتر از یک ماه قبل نسخه 4G ردمی ۱۲ را روانه بازار شد. این دستگاه از تراشه هلیو جی ۸۸ مدیاتک (Helio G88) بهره می‌برد و در بازار فروش موفقی را تجربه کرده است. پس از عرضه این دستگاه شایعاتی درباره ساخت نسخه 5G آن منتشر شد که اکنون صحت آن مشخص شده است.

هنوز به صورت رسمی شیائومی خبری مبنی بر توسعه نسخه 5G ردمی ۱۲ منتشر نکرده است، اما این گوشی در وب‌سایت گیک‌بنچ مشاهده شده که حاکی از توسعه و عرضه آن در آینده نزدیک است.

این گوشی در آزمایش‌های گیک‌بنچ موفق شد امتیاز ۹۱۶ برای یک هسته و ۲۱۰۶ برای چند هسته را دریافت کند. همچنین با توجه به گواهی گیک‌بنچ بعضی از مشخصات کلیدی این گوشی مشخص می‌شود.

امتیاز گیک‌بنچ Redmi 12 5G

بر این اساس، 23076RN4BI شماره مدل ردمی ۱۲ 5G است که از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده می‌کند. این تراشه نسبت به نسخه قبلی قدرتمند‌تر است و باعث بهبود عملکرد کلی دستگاه می‌شود.

همچنین بر اساس شایعات این گوشی مانند نسخه 4G از حافظه رم ۸ گیگابایتی بهره می‌برد. این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و صفحه نمایش ۶.۷۹ اینچی LCD با رزولوشن +FHD، نرخ تازه‌سازی تصویر ۹۰ هرتزی، نسبت تصویر ۲۰.۵:۹ و ناچ دوربین ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

همچنین دوربین۲ مگاپیکسلی در کنار دوربین اصلی قرار می‌گیرد. این دستگاه به رابط کاربری MIUI 14 بر اساس اندروید ۱۳ مجهز می‌شود و احتمالا از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۸ واتی روانه بازار خواهد شد.

اخبار مرتبط: