اولین ساعت هوشمند سیم‌کارت خور شیائومی با نام Watch S2 Pro در دست ساخت قرار دارد و حالا جزئیات جدیدی از آن منتشر شده است.

ساعت‌های هوشمند اپل و سامسونگ در بازار دنیا از محبوبیت زیادی برخوردارند، با این حال شیا‌ئو‌می هم توانسته با تولید ساعت‌های باکیفیت و ظاهر جذاب و قیمت مناسب، به رقابت با این غول‌ها بپردازد. بر این اساس انتشار خبر تولید و عرضه ساعت هوشمند سیم‌کارت‌ خور شیائومی سر و صدای زیادی در بازار به پا کرده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده درباره واچ S2 Pro که فقط وارد بازار چین شده، دارای امکانات بی شماری مانند ۱۰۰ حالت ورزش نظارت بر اکسیژن و استرس و مجهز به سنسور ضربان قلب و بسیاری از امکانات دیگر است.

این ساعت با طراحی گرد در سایز ۴۲ میلی‌متری دارای صفحه نمایش ۱.۳۲ اینچی و سایز ۴۶ میلی‌متر‌ی با صفحه نمایش ۱.۴۲ اینچ عرضه شده و شیشه آن از جنس یاقوت کبود است.

Xiaomi Watch S2 Pro IMEI

این واچ دارای ردیاب ایمنی است که در مواقع خطر موقعیت کاربر را به مخاطبان از پیش تعیین شده ارسال می‌کند. در حالی که کاربران مشتاقانه منتظر ورود آن به بازار جهانی بودند خبر رسید که واچ اس 2 پرو که با شماره مدل M2311W1 و M2312W1 ثبت شده است همراه گوشی تاشو میکس فولد 3 مرداد ماه معرفی خواهند شد.

طبق اطلاعات لو رفته این واچ از سیم کارت پشتیبانی می‌کند و می‌توانید به‌طور مستقیم از آن استفاده کنید، یعنی تماس گرفته یا تماس دریافت کنید و نیازی به همراه داشتن گوشی نخواهد بود، حتی امکان ارسال پیام نیز وجود دارد.
ولی مسلما پشتیبانی این واچ از سیم‌کارت برای شرکت شیائومی موفقیت بزرگی خواهد بود.

باید دید با وجود تمام این ویژگی‌ها آیا این ساعت هوشمند می‌تواند با برند‌های جهانی رقابت کند یا خیر؟ آیا کاربران با وجود قیمت مناسب شیائومی نسبت به سایر برند‌ها مایل به خرید آن خواهند بود؟

خبر مرتبط: شیائومی اسمارت بند ۸ رسما معرفی شد