یک افشاگر نام آشنا توییتری اعلام کرده ظاهرا شرکت ناتینگ درصدد ساخت ساعت هوشمندی به نام ناتینگ واچ است که با واکنش‌های خبری گسترده‌ای روبه‌رو شده است.

همانطور که می‌دانید کمپانی ناتینگ به‌زودی از آخرین نسل گوشی‌های هوشمند خود به نام نایتنگ فون ۲ با تراشه اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ رونمایی خواهد کرد. بااین‌حال، شایعات جدیدی مبنی‌بر توسعه یک ساعت هوشمند از سوی این شرکت به گوش می‌رسد؛ همچنین برخی منابع داخلی نیز تایید می‌کنند که ساعتی با شماره مدل D395 در دست ساخت است.

این گزارش از سوی افشاگر محبوب هندی موکول شارما منتشر شد که افشاگری‌های دقیقی را درباره کمپانی ناتینگ و محصولاتش تاکنون به اشتراک گذشته است. این شخص در توییتی اعلام کرد که ساعت هوشمندی با شماره مدل D395 در اداره استاندارد‌های هند به‌ثبت رسیده و احتمالا با نام دیگری وارد بازار جهانی می‌شود.

اگر با کمپانی ناتینگ و مدیرعاملش آشنایی داشته باشید می‌دانید که این فرد جزئیاتی را درباره معرفی محصولات آینده این شرکت با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد. در بهمن ماه سال گذشته، او شروع به بررسی گلکسی واچ ۵ کرد تا بتواند از بازخوردهای متفاوت کاربران برای این محصول بهره‌مند شود. براین‌اساس، کارشناسان می‌گویند که او به‌صورت غیرمستقیم اطلاع داده است که ناتینگ قصد دارد یک ساعت هوشمند با قابلیت‌های بالا را بسازد.

به‌هرحال باید یادآور شویم که تمامی تمرکز ناتینگ بر روی گوشی هوشمند ناتینگ فون ۲ است که تا دو هفته آینده عرضه می‌شود. اگر همه چیز در عرضه و فروش این گوشی مطابق برنامه‌ریزی‌های ناتینگ پیش برود، سپس می‌توان انتظار داشت که در ماه‌های منتهی به سال جاری این کمپانی از یک ساعت هوشمند نیز رونمایی کند.

ساعت هوشمند ناتینگ

سایر اطلاعات ناتینگ واچ

ناتینگ به تولید محصولات با طراحی شفاف در دنیای فناوری مورد توجه قرار می‌گیرد؛ برای مثال، اولین محصول این شرکت به‌نام «Nothing Ear 1» اولین محصول در بازار لوازم هوشمند بود که از طراحی شفاف برخوردار شد و پس از آن گوشی ناتینگ فون ۱ با پنل پشتی شفاف و الگوهای نوری ال‌ای‌دی عرضه شد که با استقبال زیادی از سوی کاربران قرار گرفت. بر همین‌ اساس، ناتینگ روند روبه‌رشد ساخت محصولات شفافش را ادامه داد و هر بار با تغییراتی به زیبایی‌های بصری آن می‌افزاید.

از آنجایی که ناتینگ یک شرکت نوپا در بازار محسوب می‌شود تلاش می‌کند تا محصولات هوشمند خود را با بالاترین کیفیت و قیمت رقابتی عرضه کند. بنابراین، می‌توان حدس زد که ساعت هوشمند ناتینگ واچ به‌عنوان جایگزینی مقرون‌ به‌صرفه برای ساعت‌های هوشمند دیگر نظیر اپل واچ، گلکسی واچ و پیکسل واچ شود که از محبوبیت بالایی میان کاربران در سراسر جهان برخوردار هستند.

اخبار مرتبط:‌ Swedish House Mafia برای ناتینگ فون۲ آهنگ می‌سازد