ناتینگ برنامه‌ای به‌نام گلیف کامپوزر را می‌سازند که با استفاده از آن الگو‌های نوری و آهنگ زنگ‌های ناتینگ فون۲ قابلیت شخصی‌سازی پیدا می‌کنند.

درحالی که تنها دو هفته تا معرفی رسمی گوشی ناتینگ فون ۲ فرصت باقی است، کمپانی سازنده این گوشی هوشمند به افشای برخی اطلاعات از طریق پست‌های توییتری و تیزر‌های رسمی در وب‌سایت ناتینگ ادامه می‌دهد. ساعاتی پیش این کمپانی در توییتی اعلام کرد که اپلیکیشن گلیف کامپوزر به کاربران اجازه می‌دهد که الگوهای نوری و آهنگ زنگ‌های منحصر به‌فردی را برای ناتینگ فون ۲ شخصی‌سازی کنند.

برای ساخت این اپلیکیشن، ناتینگ با گروه موسیقی معروف و محبوب «Swedish House Mafia» همکاری کرده است تا بتواند آهنگ زنگ‌های خاص و کاربر پسندی را ارائه کنند. چنین قابلیتی می‌تواند به فروش و محبوبیت ناتینگ فون ۲ بیافزاید. بنابر‌این می‌توان دریافت که همانند چیزی که در ناتینگ فون ۱ دیدیم؛ این شرکت سازنده به الگو‌ها و نورپردازی‌های پنل پشت بسیار وابسته‌ خواهد بود.

علاوه‌بر این، الگو‌های نوری و برنامه اختصاصی گلیف کامپوزر برای نسل اول گوشی‌های ناتینگ نیز عرضه می‌شود که نشان از تعهد این کمپانی به کاربران خود است. البته باید یادآور شویم که معرفی این ویژگی برای ناتینگ فون ۱ به‌صورت هم‌زمان نخواهد بود و کاربران در به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری NothingOS 2.0 می‌توانند از آن برخوردار شوند.

از دیگر مشخصاتی که تاکنون از ناتینگ فون۲ منتشر شده می‌توان به تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ و باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. سایر جزئیات در بخش سخت‌افزاری و طراحی تقریبا مشابه نسل قبلی است و تغییرات چشمگیری دیده نمی‌شود.

در انتها، قیمت نایتنگ فون ۲ نقش بسیار مهمی در فروش ایفا می‌کند و شایعات حاکی از آن است که این گوشی بیش از ۷۰۰ دلار برای کاربران هزینه خواهد داشت. به عقیده برخی کارشناسان و علاقه‌مندان حوزه فناوری ارزش قیمتی آن با توجه به مشخصات فنی فاش شده حدود ۴۵۰ تا ۵۰۰ دلار است. با‌این‌حال، برای فهمیدن تمامی جزئیات ناتینگ فون ۲ باید تا روز معرفی رسمی صبور باشیم.

نظر شما درباره قابلیت‌ شخصی‌سازی آهنگ زنگ‌های ناتینگ فون۲ چیست؟ همکاری ناتینگ با گروه موسیقی Swedish House Mafia تا چه میزان می‌تواند به موفقیت‌های این گوشی بیافزاید؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: اطلاعات جدیدی از ناتینگ فون ۲ منتشر شد