بر اساس تصاویر منتشر شده، ظاهرا کابل ناتینگ فون (۲) شفاف است و احتمالا در دو سر آن شاهد ۶ چراغ LED خواهیم بود.

شرکت ناتینگ سال گذشته گوشی میان‌رده‌ای با نام ناتینگ فون (۱) عرضه کرد که طراحی شفافی داشت و حالا قرار است نسل بعدی این گوشی را ماه آینده معرفی کند. اطلاعات و تصاویری از این گوشی جدید منتشر شده که نشان می‌دهد کابل شارژر این دستگاه شفاف است. در حالی که نسل قبلی دارای شارژر معمولی بود.

بر اساس تصویری که توسط کارل پی رئیس این شرکت منتشر کرده، کابل گوشی ناتینگ فون (۲) سفید است، اما دو سر تایپ سی آن از پلاستیک شفاف روی ماده طوسی رنگ با لوگو “Nothing” طراحی شده است. همچنین ۶ نقطه کوچک روی آن دیده می‌شود که حدس زده شده چراغ‌های LED باشد.

کابل شفاف ناتینگ فون (۲)

همانند نسل قبل تنها بخش پشتی و دو سر کابل یواس‌بی تایپ سی شفاف نیست، بخش سری سوزن سیمکارت نیز از طراحی مشابهی برخوردار است.

آنباکس ناتینگ فون (۱)

گوشی ناتینگ فون (۲) ۲۰ تیر ماه معرفی خواهد شد، با این حال، کمپانی سازنده تایید کرده که نسل جدید گوشی ناتینگ از اسنپدراگون +۸ نسل اول، صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی آمولد و باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و تا سه سال آپدیت سیستم‌عامل و ۴ سال آپدیت‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ آیا نوآوری‌ها و ظاهر جذاب گوشی‌های ناتینگ فون ارزش قیمت بالای آن را دارند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: رندرها و مشخصات فنی ناتینگ فون ۲ منتشر شد