کمپانی ناتینگ از توسعه سیستم‌عامل NothingOS 2.0 در مصاحبه‌ای با مجله خبری XDA Developers خبر داد.

ناتینگ فون، شرکتی که به‌تازگی توسط کارل پی مالک سابق وان پلاس تاسیس شده است، در مصاحبه‌ای با XDA نسل جدید سیستم‌عامل Nothing OS را تایید کرد. در این مصاحبه مدیر بخش نرم‌افزاری ناتینگ، جزئیات بیشتری در مورد این سیستم‌عامل ارائه کرد.

عرضه گوشی ناتینگ فون ۲ در ماه آینده تایید شده و از حالا می‌دانیم که این دستگاه دارای چه ویژگی‌هایی است. به‌عنوان مثال، این گوشی دارای اسنپدراگون 8+ نسل 1، باتری بزرگ‌تر و عرضه اولیه در ایالات متحده انجام می‌شود.

از آنجایی که این شرکت تازه تاسیس است و توانایی سیستم‌عاملی منحصر به‌فرد را نداشت، تنها توانست سیستم‌عاملی مشابه اندروید بسازد. پس از ساخت و عرضه ناتینگ فون ۱، این شرکت تیم خود را به ۱۰۰ نفر افزایش داد و NothingOS 1.5 را با ویژگی‌ها و بهبودهای بیشتری عرضه کرد. اکنون در آستانه عرضه ناتینگ فون ۲، این شرکت به سمت معرفی به‌روزرسانی جدید سیستم‌عاملش می‌رود.

مطابق گفته‌های هویس، این شرکت می‌خواهد از نظر ظاهری محصولاتی زیبا و پایدار عرضه کند. او می‌گوید، هدف کلیدی سیستم‌عامل Nothing OS 2.0 زیبایی شناسی است و در به‌روزرسانی‌های آتی بیشتر روی این هدف تمرکز می‌کنند.

در آخر صحبت‌های هویس با مجله خبری XDA، او حتی عنوان نکرد که به‌روزرسانی NothingOS 2.0 برای ناتینگ فون ۱ منتشر می‌شود یا خیر. هویس اظهار داشت که جزئیات بیشتری از این سیستم عامل رسما از طریق شبکه‌های اجتماعی اعلام خواهد شد.

نظر شما درباره سیستم‌عامل NothingOS 2.0 چیست؟ آیا این شرکت می‌تواند در طراحی سیستم‌عامل موفق عمل کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط:‌ ناتینگ فون (۲) با باتری بزرگ‌تر عرضه خواهد شد