سروش یک اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب داخلی است، اما برخی از کاربران به دلایل مختلف ممکن است تصمیم به حذف اکانت سروش بگیرند. در ادامه روش حذف این پیام‌رسان را آموزش می‌دهیم.

تنظیمات برنامه سروش در گوشی

چگونه اکانت سروش را حذف کنیم؟

برای حذف اکانت پیام‌رسان سروش لازم است که مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید تا بتوانید این اپ را از روی گوشی خود حذف کنید.

  • ابتدا برنامه پیام‌رسان سروش را در دستگاه خود باز کرده روی سه خط افقی در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید تا منو باز شود
  • به پایین بروید و روی «تنظیمات» ضربه بزنید
  • در منوی تنظیمات، روی «حساب» ضربه بزنید
  • روی «حذف حساب» ضربه بزنید
حذف اکانت سروش در اپلیکیشن

از شما خواسته می‌شود شماره تلفن خود را وارد کرده و تایید کنید که می‌خواهید اکانت سروش خود را حذف کنید. شماره تلفن را وارد کرده و روی «حذف حساب» کلید کنید. سپس یک پیام تایید روی صفحه ظاهر می‌شود که باید روی گزینه “OK” بزنید. در صورت موفقیت‌آمیز بودن، حساب کاربری شما حذف شده و از برنامه به بیرون هدایت می‌شوید.

همچنین می‌توانید برای حذف شماره در سروش با تیم پشتیبانی این برنامه تماس بگیرید. برای ارتباط با پشتیبانی به وب‌سایت پیام‌رسان سروش مراجعه کنید و در انتهای صفحه روی «تماس با ما» کلیک کنید. فرم را با نام، آدرس ایمیل و یک پیام کوتاه که در آن باید توضیح دهید قصد دارید حساب کاربری خود را حذف کنید.

پس از ارسال فرم، یکی از اعضای تیم پشتیبانی پیام‌رسان سروش با شما تماس می‌گیرد تا تایید کند که حساب شما حذف شده است. توجه به این نکته مهم است که با دیلیت اکانت سروش تمام پیام‌ها، مخاطبان و سایر داده‌های مرتبط با حساب شما برای همیشه حذف می‌شود تا اطمینان حاصل شود که هرگونه اطلاعات شخصی مرتبط با حسابتان به‌‌طور کامل از سرورهای برنامه حذف شده و شخص دیگری نمی‌تواند به آن دسترسی داشته باشد.

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم حذف یک برنامه از دستگاه‌ شما، تمام داده‌های مرتبط با برنامه، از جمله پیام‌ها، تصاویر و سایر داده‌ها را حذف می‌کند. بنابراین قبل از اینکه تصمیم به حذف اکانت سروش بگیرید، حتما از تمام اطلاعات ضروری که در اپلیکیشن ذخیره کرده‌اید بکاپ بگیرید تا آن‌ها را از دست ندهید.

آموزش مرتبط: آموزش ساخت اپل آیدی با ۳ روش بدون شماره آمریکا