اپل واچ اولترا 2 با رنگ تیتانیومی مشکی، غول آهنین دنیای ساعت‌های هوشمند، با بدنه‌ مقاوم و باتری قدرتمند، برای سخت‌ترین فعالیت‌ها طراحی شده است.

براساس آخرین توییت‌های مارک گورمن از بلومبرگ، اپل در رویداد امشب با عنوان “It’s Glowtime” از نسل سوم ساعت هوشمند اولترا رونمایی نخواهد کرد. برخلاف انتظارهای قبلی مبنی‌بر معرفی نسل جدیدی از این ساعت، اپل تصمیم گرفته است تا مدل دوم ساعت اولترا را به‌روزرسانی کند.

بااین‌حال، یکی از تغییرات هیجان‌انگیز در مدل جدید اپل واچ اولترا 2، اضافه شدن رنگ مشکی به گزینه‌های رنگی آن است. این موضوع از قبل پیش‌بینی می‌شد، چرا که در تصاویر لو رفته‌ سال گذشته نیز نشانه‌هایی از این رنگ دیده شده بود. به‌نظرمی‌رسد اپل با معرفی این رنگ جدید، به خواسته‌ بسیاری از کاربران پاسخ مثبت داده است.

اپل واچ اولترا 2

تصمیم اپل برای عدم به‌روزرسانی ساعت هوشمند اولترا در این رویداد، بسیار جالب توجه است. این سوال مطرح می‌شود که آیا این مدل پرچمدار، از ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند تشخیص آپنه خواب که قرار است در سری 10 معرفی شود، پشتیبانی خواهد کرد یا خیر؟ آپنه خواب یک اختلال خواب است که در آن تنفس فرد به طور مکرر در طول خواب قطع و وصل می‌شود. این اختلال می‌تواند منجربه مشکلات جدی سلامتی مانند فشار خون بالا، بیماری‌های قلبی و حتی سکته مغزی شود.

ویژگی تشخیص آپنه خواب در ساعت‌های هوشمند، می‌تواند به تشخیص این اختلال کمک کند. این ویژگی معمولاً با اندازه‌گیری ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و الگوهای تنفس در طول خواب کار می‌کند. از سوی دیگر، گورمن، تحلیلگر معروف حوزه فناوری، به احتمال تاخیر در عرضه مدل جدید اپل واچ SE اشاره کرده است. این مدل به جای بدنه آلومینیومی، از یک بدنه پلاستیکی جدید بهره خواهد برد.

ما در رسانه علاءالدین به صورت گسترده رویداد اپل را پوشش خواهیم داد.