پس از موفقیت جهانی مدل‌های مجیک بوک آرت 14 که از پردازنده‌های اینتل استفاده می‌کردند، شرکت آنر در نمایشگاه فناوری IFA 2024 در برلین از نسخه جدیدی از این لپ‌تاپ رونمایی کرد.

لپ تاپ مجیک بوک آرت 14، قدرت و زیبایی را یکجا دارد. با پردازنده قدرتمند و نمایشگر باکیفیت، این لپ‌تاپ به شما امکان می‌دهد تا به راحتی به تمام کارهای روزمره‌تان رسیدگی کنید. این نسخه جدید به جای پردازنده‌های اینتل، از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ایکس الیت شرکت کوالکام استفاده می‌کند. این تغییر نشان می‌دهد که شرکت آنر قصد دارد با استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی و طراحی‌های کم‌مصرف، لپ‌تاپ‌هایی را تولید کند که هم برای کاربران حرفه‌ای و هم برای استفاده روزمره مناسب باشند.

لپ تاپ مجیک بوک آرت 14 به نمایشگری با کیفیت بسیار بالا مجهز شده است که تصاویری شفاف و دقیق را با رزولوشن 3.1K بر روی صفحه 14.6 اینچی به نمایش می‌گذارد. حاشیه‌های بسیار باریک این نمایشگر، نسبت صفحه نمایش به بدنه را به 97 درصد رسانده و ظاهری مدرن و جذاب به لپ‌تاپ بخشیده است. مجیک بوک آرت 14 با بدنه‌ای ساخته شده از آلیاژ منیزیم و آلومینیوم، به لطف طراحی مهندسی دقیق، تنها 10 میلی‌متر ضخامت و 1 کیلوگرم وزن دارد. این ویژگی‌ها، آن را به یکی از سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار تبدیل کرده است.

لپ تاپ مجیک بوک آرت 14

قلب تپنده‌ این لپ‌تاپ، تراشه قدرتمند اسنپدراگون ایکس الیت است که با 12 هسته و فرکانس 4.0 گیگاهرتز، عملکردی سریع و روان را در انجام همزمان چندین کار و پردازش‌های سنگین تضمین می‌کند. همچنین، با برخورداری از 16 یا 32 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت حافظه داخلی، این لپ‌تاپ پاسخگوی نیازهای کاربران حرفه‌ای و دانشجویان خواهد بود. واحد پردازش عصبی (NPU) تعبیه شده در این تراشه، با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، توان محاسباتی بسیار بالایی را در اختیار لپ‌تاپ قرار می‌دهد و به آن امکان می‌دهد تا وظایف پیچیده و زمان‌بر را با سرعت و دقت بیشتری انجام دهد.

لپ‌تاپ مجیک بوک آرت 14 با بهره‌گیری از سیستم پیشرفته‌ مدیریت انرژی OS Turbo 3.0، توانایی پخش بیش از 15 ساعت ویدیوی با کیفیت بالا را به مدت طولانی فراهم می‌آورد. این لپ‌تاپ همچنین دارای یک دوربین وب قابل جدا شدن است که یک راه حل نوآورانه برای حفظ حریم خصوصی است. این دوربین در مواقعی که مورد نیاز نیست، به طور ایمن در کنار لپ‌تاپ قرار می‌گیرد و در عین حال، امکان برقراری تماس‌های ویدیویی با کیفیت بالا و ایجاد محتوا را فراهم می‌کند.

شرکت آنر با ادغام سیستم عامل هوشمند MagicOS در لپ‌تاپ مجیک بوک آرت 14، گامی بزرگ در جهت ایجاد یک اکوسیستم یکپارچه بین دستگاه‌های مختلف خود برداشته است. ویژگی نوآورانه‌ MagicRing، امکان کنترل همزمان چندین دستگاه هوشمند مانند گوشی هوشمند، تبلت و لپ‌تاپ را با استفاده از یک مجموعه لوازم جانبی فراهم می‌کند.

علاوه‌براین، قابلیت پیشرفته‌ پاک‌سازی هوش مصنوعی (AI Eraser) که قبلاً در گوشی هوشمند Magic V3 معرفی شده بود، اکنون در این لپ‌تاپ نیز در دسترس کاربران قرار دارد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا به سادگی و با دقت بالا، عناصر ناخواسته را از تصاویر خود حذف کنند و آن‌ها را ویرایش کنند.

شرکت آنر هنوز قیمت دقیق مجیک بوک آرت 14 با پردازنده اسنپدراگون را اعلام نکرده است؛ انتظار می‌رود که قیمت آن در مقایسه با سایر محصولات مشابه در بازار رقابتی باشد. مدل این لپ‌تاپ مجهز به پردازنده اینتل درحال‌حاضر در برخی از کشورهای اروپایی عرضه شده است و پیش‌بینی می‌شود که نسخه اسنپدراگون نیز به‌زودی در این بازارها و سایر مناطق در دسترس قرار گیرد.