طبق رتبه‌بندی AnTuTu در ماه ژوئن 2024 مصادف با اواخر خرداد و اوایل تیرماه 1403، گوشی وان‌پلاس Ace 3V با قدرت پردازشگر اسنپ‌دراگون 7+ نسل 3، در صدر برترین گوشی‌های میان‌رده قرار گرفته است.

این‌گوشی‌هوشمند که از تراشه‌ قدرتمند اسنپ‌دراگون 7+ نسل 3 کوالکام بهره می‌برد، موفق به کسب امتیاز خیره‌کننده‌ 1434328 در تست‌های AnTuTu شده است. رتبه‌ دوم این فهرست نیز در اختیار گوشی دیگری باهمین تراشه قرار دارد: Realme GT Neo6 SE. این گوشی هوشمند با امتیاز 1379517، در تعقیب وان‌پلاس Ace 3V قرار گرفته است. نکته‌ قابل‌توجه این‌است‌که علی‌رغم استفاده از سخت‌افزار مشابه، وان‌پلاس Ace 3V موفق شده عملکرد به مراتب بهتری را نسبت به رقیبش به نمایش بگذارد و حدود 55 هزار امتیاز بیشتر را کسب کند.

این گوشی هوشمند میان‌رده علاوه‌بر بهره‌گیری از پردازنده‌ قدرتمند اسنپ‌دراگون 7+ نسل 3 کوالکام، حداکثر تا 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه‌ داخلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نسخه‌ پایه‌ این گوشی نیز با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه، خیال کاربران را از بابت سرعت و فضای ذخیره‌سازی بالا راحت می‌کند.

مشخصات اسنپدراگون OnePlus Ace 3V
رسانه مجتمع تجاری علاالدین

این‌گوشی‌هوشمند علاوه‌بر پردازنده‌ پیشرفته‌، از فناوری اختصاصی «معماری جزر و مدی» (Tidal Architecture) بهره می‌برد. این فناوری که در سطح پرچم‌داران وان‌پلاس تنظیم و بهینه‌سازی شده است، به همراه یکپارچه‌سازی عمیق با تراشه‌ مرکزی، توانسته عملکرد خیره‌کننده‌ای را برای Ace 3V درمیان‌دیگر رقبا در بخش میان‌رده رقم‌بزند.

بر روی گوشی هوشمند وان‌پلاس Ace 3V، شاهد به‌کارگیری مجموعه‌ای از قابلیت‌های حرفه‌ای بهینه‌سازی بازی هستیم که تجربه‌ای روان و ارتقاء یافته را برای گیمرها به ارمغان می‌آورد. این‌قابلیت‌ها از هوش مصنوعی (AI) برای پیش‌بینی الزامات فریم‌ریت در طول اجرای بازی بهره می‌برند. براساس این پیش‌بینی، تخصیص هوشمندانه‌ی منابع پردازنده صورت می‌گیرد و در نتیجه، عملکرد بهینه‌ی پردازنده‌ مرکزی را در اجرای بازی‌های سنگین و سایر برنامه‌های با میزان پردازش بالا تضمین می‌کند.

در میان رده‌بندی 10 گوشی برتر میان‌رده AnTuTu، شاهد حضور مدل‌های قدرتمندی همچون Realme GT Neo6 SE، Redmi K70E، Realme GT Neo5 SE و Redmi Note 12 Turbo در کنار وان‌پلاس Ace 3V هستیم. علاوه‌بر اینها، نام‌های دیگری نیز در این لیست به چشم می‌خورد که شامل OPPO Reno12 ، iQOO Z8 ،Redmi Note 12T Pro ،OnePlus Ace Racing Edition است.