رسماً تاریخ معرفی آداپتور PC سونی برای پلی استیشن VR2 اعلام شد. این آداپتور که در تاریخ ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ معرفی خواهد شد و به کاربران امکان می‌دهد تا از پلی استیشن VR2 بر روی کامپیوتر شخصی خود نیز استفاده کنند.

پلی استیشن VR2، جدیدترین عینک واقعیت مجازی (VR) کمپانی سونی است که برای کنسول بازی پلی‌استیشن ۵ طراحی شده است.

این‌مبدل با قیمتی معادل ۵۹.۹۹ دلار آمریکا معرفی خواهد شد و امکان اتصال عینک مذکور به رایانه‌های شخصی را فراهم می‌آورد. با بهره‌مندی از این آداپتور، کاربران پلی استیشن VR2 می‌توانند به کتابخانه‌ وسیع بازی‌های پلتفرم Steam VR دسترسی پیدا کنند که زمینه‌ی تجربه‌ای گسترده‌تر و متنوع‌تر از دنیای واقعیت مجازی را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

دارندگان پلی استیشن VR2 دیگر محدود به بازی‌های این پلتفرم نیستند! سونی با معرفی یک آداپتور PC، دنیای سرگرمی واقعیت مجازی را برای کاربران خود گسترده‌تر کرده است. این مبدل به سادگی عینک شما را به کامپیوتر شخصی متصل می‌کند و دروازه‌های ورود به دنیای وسیع بازی‌های Steam VR را می‌گشاید.

پلی استیشن VR2
رسانه مجتمع تجاری علاالدین

اتصال به PC خللی به کیفیت تجربه‌ شما وارد نمی‌کند. همچنان می‌توانید از ویژگی‌های خیره‌کننده‌ پلی استیشن VR2 نظیر رزولوشن خیره‌کننده‌ی ۴K، میدان دید فراگیر ۱۱۰ درجه، حسگرهای لمسی نوآورانه برای تعامل طبیعی با محیط بازی، و قابلیت نمایش محیط اطراف برای راحتی بیشتر، لذت ببرید. علاوه بر این، فناوری صدای سه بعدی شما را کاملاً در قلب ماجراهای واقعیت مجازی غوطه‌ور می‌کند.

با این حال، لازم به ذکر است که برخی قابلیت‌های پیشرفته‌ پلی استیشن VR2 مانند تصاویر HDR، بازخورد لرزشی عینک، ردیابی حرکات چشم، ماشه‌های تطبیقی و بازخورد لمسی فراتر از لرزش‌های ساده، هنگام استفاده از آداپتور PC بر روی رایانه‌های شخصی در دسترس نخواهند بود.

علی‌رغم این محدودیت‌ها، معرفی آداپتور PC پلی استیشن VR2 فرصت‌های جدیدی را برای تجربه‌ طیف وسیعی از بازی‌های واقعیت مجازی برای کاربران این عینک فراهم می‌آورد. دسترسی به کتابخانه‌ عظیم Steam VR با استفاده از این آداپتور، ارزش‌کلی و جذابیت هدست پلی استیشن VR2 را به طورچشمگیری ارتقاء می‌بخشد.

اخبار مرتبط:پلی استیشن ۶ به فناوری ری‌تریسینگ مجهز می‌شود؛ احتمال ارائه Path Tracing [تماشا کنید]