سامسونگ قصد دارد با کاهش قیمت زد فولد ۵ مردم را ترغیب به خرید کند، زیرا این گوشی تغییرات زیادی نسبت به نسل قبلی خود نکرده است.

ارزان‌ترین مدل گوشی فولد ۴ یعنی نسخه ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت بالای ۱۸۰۰ دلار عرضه شد. حالا با معرفی پیکسل فولد با همین قیمت، ممکن است برخی از مشتریان سامسونگ تصمیم به خرید گوشی تاشوی گوگل بگیرند. بر همین اساس شایعه شده سامسونگ اقدام به کاهش قیمت زد فولد ۵ کرده تا از این اتفاق جلوگیری کند. البته این تغییر قیمت نسبت به فولد ۴ احتمالا جزئی خواهد بود.

قیمت پايین تر زد فولد ۵

گزارش‌ها حاکی از تعبیه لولای جدید برای زد فولد ۵ است. این گوشی از مقاومت در برابر گرد و غبار، سنسورهای دوربین جدید و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره می‌برد که علاوه بر بهبود عملکرد، به صرفه جویی در مصرف انرژی هم کمک می‌کند.

با توجه به اینکه فولد ۴ در حال حاضر یکی از بهترین گوشی‌های تاشو موجود در بازار است، با وجود جزئی بودن و به چشم نیامدن تغییرات، بهبود قابل توجهی در زمینه تجربه کاربر ایجاد می‌کند.

نرم افزار بهتر برای سری زد ۵

انتظار می‌رود گوشی زد فلیپ ۵ با قیمت ۱۰۰۰ دلاری عرضه شود که مشابه قیمت فلیپ ۴ است، اما مثل زد فولد ۵ در بخش لولا و تراشه با تغییراتی همراه شود. همچنین قرار است صفحه نمایش بیرونی آن بزرگ‌تر از قبل باشد و احتمالا بیشتر تغییرات در زمینه نرم افزاری خواهد بود. از سوی دیگر گفته می‌شود صفحه نمایش بیرونی فلیپ ۵ قابلیت اجرای نرم افزارهای کاربردی را خواهد داشت.

اخبار مرتبط: رندر طراحی گلکسی زد فلیپ ۵ فاش شد