بخش Quick Picks در اپلیکیشن یوتیوب موزیک در سال 2020 رونمایی شد و امروز پس از مدت‌ها، آپدیتی برای آن منتشر شده که کار با این بخش را راحت‌تر می‌کند.

در آپدیت جدید یوتیوب در بخش Quick Picks، می‌توانید به سریع‌ترین حالت ممکن یک ایستگاه رادیویی با آهنگ‌های مختلف بسازید. برای این کار، بر روی گزینه مثبت در سمت راست صفحه کلیک کنید و از بین 20 گزینه نمایش داده شده، می‌توانید انتخاب‌ خود را انجام دهید. در کنار هر آهنگی که انتخاب کنید، علامت تیک ظاهر می‌شود. پس از انتخاب گزینه‌های موجود، با کلیک بر روی Start radio این ایستگاه رادیویی ساخته شده و می‌توانید به موسیقی‌های خود گوش فرا دهید.

در سال 2023، آپدیتی برای اپلیکیشن یوتیوب موزیک عرضه شد که گزینه Play all را به‌عنوان یک شورتکات بر روی قسمت فوقانی تب Home اضافه کرد. این گزینه کار کاربران را برای پخش موسیقی راحت‌تر کرده و از مهم‎‌ترین تغییرات این اپلیکیشن در سال 2023 بود. حال با بروزرسانی جدید Quick picks، امیدواریم این گزینه همچنان سر جای خود بماند و تغییر نکند.

Quick-Picks

با گزینه Play all می‌توانید به ترکیبی از موسیقی‌ها در ژانرهای مختلف گوش بدهید و از کارایی یوتیوب موزیک لذت ببرید. قابلیت استفاده از هوش مصنوعی برای ساخت رادیویی شخصی نیز چند هفته پیش برای یوتیوب موزیک معرفی شد. متاسفانه این قابلیت هنوز به‌صورت کامل در دسترس قرار نگرفته و به‌جای آن، در حال حاضر مجبورید از سایر گزینه‌های مختلفی که این اپلیکیشن در اختیارتان قرار می‌دهد استفاده کنید.

جالب است بدانید که تا به این لحظه، فقط یک گزارش از آپدیت قسمت Quick Picks در یوتیوب موزیک به دستمان رسیده و بسیاری از گوشی‌های دیگر، این تغییر و بروزرسانی را دریافت نکرده‌اند. دلیل این تاخیر گوگل تا به این لحظه مشخص نیست و ظاهراً برای دریافت این ویژگی جدید، برخی از کاربران در نقاط مختلف جهان، باید بیشتر از سایرین منتظر بمانند.