اپل در چند سال گذشته روش جدیدی را در پیش گرفته تا بتواند هر چند ماه، حال و هوای جدیدی را به سری آیفون‌های خود بیاورد. همانطور که در سال گذشته هم دیدیم، اپل رنگ جدیدی را چند ماه پس از رونمایی وارد سری آیفو‌ن‌های خود کرد. امروز شاهد رونمایی آیفون 14 پلاس و آیفون 14 با رنگ زرد بودیم.

در سال 2022 اپل به دلیل افت محبوبیت سری آیفون 13 در میان کاربران تصمیم گرفت تا رنگ سبز را به این سری اضافه کند. این رنگ در دستگاه‌های آیفون 13 و 13 مینی از غلظت بیشتری برخوردار بود و پوشش براق داشت. اما عرضه آن به سری دستگاه‌های پرو با نام دیگری انجام شد. رنگ سبز در دستگاه‌های پرو پوشش مات داشت و این موضوع باعث تمایز آن‌ها از دستگاه‌های پایه می‌شد.

این کار اپل توانست شور و حال جدیدی را به این سری بیاورد و توجه کاربران را دوباره به این دستگاه‌ها جلب کند. حالا شرایط کمی متفاوت است. امسال به دلیل تغییرات ایجاد شده در سری 14 پرو، محبوبیت این دستگاه‌ها در میان کاربران افت نکرده و اپل نیازی به تبلیغ دوباره آن‌ها ندارد. اما این موضوع در مورد دستگاه‌های سری 14 صدق نمی‌کند. به همین دلیل اپل تصمیم گرفته تا آیفون 14 پلاس و آیفون 14 زرد رنگ را به بازار عرضه کند.

دستگاه‌های جدید هیچ تفاوتی با آیفون‌های قبلی ندارد و فقط رنگ آن‌ها تغییر کرده است. البته این اولین بار نیست که شاهد عرضه یک آیفون با رنگ زرد هستیم. این اتفاق قبلا هم در سری آیفون 11 و آیفون XR رخ داده بود. اما حالا اپل در آیفون 14 زرد رنگ از رنگ جدیدی استفاده کرده که کمی با گذشته تفاوت دارد. طبق زمان اعلام شده توسط اپل، عرضه آیفون 14 زرد رنگ قرار است از 10 مارچ شروع شود.

در این روز شما می‌توانید با مراجعه به سایت اپل، آیفون جدیدتان را رزرو کنید. علاوه بر این، امروز اپل چند رنگ جدید را به قاب‌های سری 14 اضافه کرد. این رنگ‌ها هماهنگی بیشتری با رنگ آیفون‌های عرضه شده دارند و می‌توانند ظاهر دستگاه شما را جذاب‌تر کنند.

اخبار مرتبط: رنگ جدید آیفون ۱۴ به زودی رونمایی خواهد شد