تقریبا یکی از عادت‌های اپل این است که رنگ‌های جدید خود را پس از رونمایی رسمی آیفون عرضه کند. در سال گذشته چند ماه بعد از رونمایی آیفون 13، رنگ سبز به آن‌ها اضافه شد. این رنگ در آیفون‌های 13 و 13 مینی پوشش براق داشت اما در مدل‌های پرو، پوشش آن به مات تغییر کرد. حالا یک افشاگر چینی ادعا کرده که رنگ جدید آیفون 14 هم قرار است به زودی به بازار عرضه شود.

البته سابقه این افشاگر مشخص نیست و تاکنون پیش‌بینی خاصی نداشته، به همین دلیل نمی‌توان روی این موضوع حساب زیادی باز کرد. پست منتشر شده توسط او فقط از 4 کلمه برخوردار است اما منظور را می‌رساند. در این پست اعلام شده: بهار، آیفون 14، زرد. امروز یکی دیگر از افشاگران هم اعلام کرد که اپل قصد دارد با یک رنگ زرد، حال و هوای جدیدی به دستگاه‌های سری 14 خود ببخشد. 

وب‌سایت مک رومرز هم اعلام کرده که اپل قرار است در هفته آینده، جلسه‌ای را به توضیح یکی محصولات خود اختصاص دهد. البته هنوز مشخص نیست که این جلسه قرار است برای کدام یکی از دستگاه‌های این شرکت برگزار شود اما برخی افراد اشاره کردند که رنگ جدید آیفون 14 قرار است در این جلسه مورد بحث قرار گیرد. عرضه رنگ جدید آیفون توسط اپل موضوع دور از ذهنی به نظر نمی‌رسد زیرا این شرکت بارها در گذشته هم رنگ‌های جدیدی را به دستگاه‌های خود اضافه کرده بود.

رنگ زرد آیفون XR و آیفون 11

این موضوع همچنین می‌تواند توجه کاربران را به سری آیفون 14 برگرداند زیرا استقبال کاربران از این دستگاه به مرور زمان کاهش یافته است. البته باید گفت که اپل در گذشته هم از رنگ زرد در آیفون 11 و آیفون XR هم استفاده کرده بود. گزارش منتشر شده فقط به دستگاه‌های آیفون 14 و آیفون 14 پلاس اشاره کرده و هنوز مشخص نیست که چه رنگی قرار است به سری پرو اضافه شود. 

ممکن است اپل امسال رنگ جدیدی را به خانواده پرو اضافه نکند یا حتی ممکن است که برای این خانواده، رنگ دیگری را در نظر داشته باشد. در کل می‌توان گفت که اپل به رنگ جدید آیفون 14 برای افزایش فروش خانواده پرو نیازی ندارد.

اخبار مرتبط: چالش اپل واچ برای روز جهانی زنان