اپل امروز چالش اپل واچ جدیدی را برای کاربران معرفی کرد. اپل این بار به مناسبت روز جهانی زنان، چالش جدیدی را معرفی کرده که قرار است از هشتم مارچ شروع شود. دسترسی به این چالش در حال حاضر ممکن نیست و اپل قرار است در 27 اسفند ماه اعلانی را برای کاربران ارسال کند که شروع این چالش را اعلام می‌کند.

اپل اعلام کرد: در هشتم مارچ حمایت خود را از زنان سرتاسر جهان نشان دهید. شما می‌توانید در این روز هر تمرینی را به مدت 20 دقیقه یا بیشتر انجام دهید تا این جایزه را دریافت کنید. برای انجام این کار شما می‌توانید زمان تمرینتان را به وسیله برنامه Workout یا هر برنامه دیگری که نتیجه را به برنامه Health منتقل می‌کند ثبت کنید.

در حقیقت هدف برگزاری چالش اپل واچ، ترغیب کاربران به استفاده از این ساعت است. کاربران در حین برگزاری این چالش‌ها می‌توانند از اپل واچ خود استفاده کنند و عمکلرد‌هایشان را ثبت کنند. این کار به صورت همزمان هم می‌تواند برای کاربران مفید باشد هم می‌تواند سود‌هایی را برای شرکت‌ها داشته باشد.

فعالیت های روز جهانی زن اپل واچ

کامل کردن این چالش‌ها در اکثر مواقع بسیار آسان است و فقط به زمان کمی تمرین نیاز دارد. اپل هم به عنوان پاداش برای تکمیل کردن چالش‌ها، مدال‌هایی را برای کاربران در نظر گرفته است. شما با انجام هرکدام از چالش‌ها می‌توانید مدالی مجازی دریافت کنید که در آیفون، اپل واچ و یا حتی برنامه Messages هم استفاده می‌شود.

البته نکته اینجاست که هر چالش زمان خاص و محدودی دارد. به این معنا که اگر شما بتوانید چالش را در همان روز مشخص شده انجام دهید، مدال‌های آن را هم دریافت می‌کنید. البته این مدا‌ل‌ها در دنیای واقعی از ارزش خاصی برخوردار نیستند اما با این وجود، این روش توانسته کاربران زیادی را به فعالیت و تمرین جذب کند.

چالش اپل واچ هنوز شروع نشده اما شما می‌توانید دستگاهتان را تنظیم کنید تا قبل از شروع، این موضوع را به شما یادآوری کند.

اخبار مرتبط: پتنت‌هایی از گلکسی واچ به همراه پرژکتور تصویر منتشر شد