طرح لو رفته از Xperia Pro-I II نشان می‌دهد این گوشی از دو دوربین عقب با سنسور ۱ اینچی بهره می‌برد.

انتظار می‌رود Sony Xperia Pro-I II به زودی به عنوان جانشین Sony Xperia Pro-I که در آبان ۱۴۰۰ وارد بازار شد، عرضه شود. این گوشی احتمالاً دارای دو سنسور دوربین عقب ۱ اینچی است که یک پیشرفت نسبت به مدل قبلی با سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی ۱ اینچی Exmor RS خواهد بود. مدل قدیمی‌تر از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام با حافظه داخلی و رم ۵۱۲ و ۱۲ گیگابایت و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۳۰ واتی استفاده می‌کرد. این گوشی در ابتدا با قیمت ۱۸۰۰ دلار عرضه شده بود.

طرح سونی xperia Pro I ii لو رفت

اکنون یک منبع جدید طراحی ماژول دوربین پشتی Sony Xperia Pro-I II را فاش و یک کاربر از Weibo طرح خطی از Sony Xperia Pro-I II را منتشر کرده است. این تصاویر نشان می‌دهد که گوشی مذکور احتمالا دارای دو سنسور دوربین پشتی ۱ اینچی خواهد بود. با این حال، صحت این خبر بسیار مورد تردید است. اکانتی که در اصل طرح را به اشتراک می‌گذاشت، تنها حدود ۲۷۰۰ دنبال کننده دارد و شهرت چندانی در زمینه افشای جزئیات محصولات فناوری ندارد.

یک کانال یوتیوب هم یک رندر سه بعدی را به اشتراک گذاشت که دو سنسور دوربین اصلی 1 اینچی زایس و تسار را نشان می‌داد. در حال حاضر مشخص نیست که آیا رندر سه بعدی جای خود را به ترسیم خط داده است یا ترسیم خطی مبنای رندر تصویر سه بعدی بوده است.

اخبار مرتبط: