شیائومی واچ S4 اسپورت یک ساعت هوشمند باکیفیت و حرفه‌ای است که برای ورزشکاران و علاقه‌مندان به تناسب اندام گزینه‌ای ایده‌آل محسوب می‌شود.

شیائومی در مراسم سخنرانی سالانه لی جون از ساعت هوشمند واچ S4 اسپورت رونمایی کرد. این‌ساعت از تست آستانه لاکتات پشتیبانی می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد تا توانایی هوازی و قدرت اوج خود را تحت نظر بگیرند و براساس ضربان قلب و سرعت تمرین، سطح استقامت‌شان را بهبود بخشند. این‌ویژگی با الگوریتم ورزشی ارائه شده توسط سوانتو، سازنده ساعت، پشتیبانی می‌شود.

شیائومی واچ S4 اسپورت علاوه‌بر قابلیت‌های ورزشی، به سیستم ناوبری مسیر نیز مجهز شده که شامل ردیابی مسیر بازگشت، بازگشت مستقیم و هشدار انحراف می‌شود. تصاویر رسمی نشان می‌دهند که ساعت دارای صفحه گرد بوده و در دو رنگ مشکی و نارنجی عرضه خواهد شد. تاج چرخان در سمت راست بدنه به وضوح دیده می‌شود. شیائومی این محصول را به‌عنوان یک ساعت هوشمند حرفه‌ای معرفی کرده است.

شیائومی واچ S4 اسپورت

این‌ ساعت‌هوشمند با قیمت 2000 یوان (معادل 275 دلار یا 250 یورو) به‌عنوان یک محصول پریمیوم عرضه می‌شود. بدنه آن از تیتانیوم و صفحه نمایش آن از شیشه یاقوت کبود ساخته شده است. کاربران می‌توانند از بین چهار بند مختلف شامل فلوئورلاستومر، سیلیکون، بافتنی و استیل ضدزنگ میلانزی انتخاب کنند. سنسور ضربان قلب و اکسیژن خون در پشت ساعت نیز با شیشه یاقوت کبود محافظت می‌شود و طبق گفته شرکت، دقت آن 97.2 درصد است.

شیائومی واچ S4 اسپورت دارای گواهینامه غواصی EN13319 است که به کاربران امکان غواصی تا عمق 40 متر را می‌دهد. همچنین، پشتیبانی از eSIM امکان استفاده از نقشه‌های آفلاین را فراهم می‌کند و نیازی به همراه داشتن تلفن همراه نیست. جالب‌تر اینکه، پشتیبانی از NFC به آن اجازه می‌دهد تا به عنوان کلید خودرو نیز عمل کند.

شیائومی واچ S4 اسپورت به نمایشگر 1.43 اینچی OLED با روشنایی حداکثر 2200 نیت مجهز شده است که خوانایی آن را در محیط‌های خارجی تضمین می‌کند. این ساعت هوشمند از باتری قدرتمند 586 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که طبق ادعای شرکت، تا 15 روز شارژدهی دارد. برای مقایسه، ساعت S3 دارای باتری 486 میلی‌آمپرساعتی است.