طبق اطلاعات به‌دست آمده، شیائومی قصد دارد جدیدترین ساعت پرچمدار خود، واچ S3 را با باتری بزرگ‌تر و اتصال 4G عرضه کند.

در دنیای مدرن امروز با پیشرفت زیادی که بشر در زمینه تکنولوژی داشته است، هر روزه شاهد ورود فناوری و گجت‌های جدید به بازار هستیم. ساعت هوشمند در صنعت مد و فشن، تکنولوژی و سلامت تاثیر‌گذار است.

اسمارت واچ‌های شیائومی نیز از ویژگی‌های زیادی از جمله قابلیت مکالمه، پاسخ و رد تماس و برنامه‌های ورزشی متعدد برخوردارند.

شیائومی سال گذشته ساعت هوشمند S2 را عرضه کرد. در حال حاضر طبق گزارش‌ها، در حال کار روی یک ساعت هوشمند جدید با نام واچ S3 است. محصولی که در مقایسه با S2 باتری بزرگ‌‌تری دارد و برای اولین بار در ساعت‌های هوشمند شیائومی از اتصال LTE پشتیبانی می‌کند.

باتری واچ S3 شیائومی

طبق گفته‌های افشاگران، این ساعت با صفحه نمایش بزرگ از نوع اولد عرضه خواهد شد. ظاهرا صفحه نمایش اولد نرخ تازه‌سازی تطبیقی دارد که عمر باتری را به میزان قابل توجهی بهبود می‌بخشد. واچ S3 همچنین از اتصال 4G و تماس صوتی پشتیبانی می‌کند.

این محصول از نظر سلامتی و تناسب اندام، به قابلیت سنجش ضربان قلب، سنسور اکسیژن خون و پشتیبانی از حالت‌های مختلف ورزشی مجهز خواهد شد. بر اساس شایعات، در روزهای آینده شیائومی جزئیات بیشتری در رابطه با تراشه پردازشی واچ S3 فاش خواهد کرد.

باتری واچ S3 دارای ظرفیت ۵۳۰ میلی‌آمپر‌ساعتی خواهد بود که کمی بهتر از باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی واچ S2 است.
بر اساس گزارش‌ها، به احتمال زیاد این ساعت اواخر سال ۲۰۲۳ در کنار گوشی‌های هوشمند پرچمدار نسل بعدی یعنی سری ۱۴ شیائومی عرضه خواهد شد. این گوشی‌ها معمولا اواخر پاییز و پس از معرفی پرچمدار اسنپدراگون کوالکام رونمایی می‌شود.

باید دید همان‌طور که شیائومی در تولید گوشی‌های پرچمدار اقتصادی موفق بوده می‌تواند در تولید اسمارت واچ‌ها با قیمت مناسب نیز موفق عمل کند یا خیر؟
خبر مرتبط: شیائومی از ردمی واچ ۳ اکتیو رونمایی کرد