گزارش‌ها حاکی از آن است که شیائومی قصد دارد تبلت جدیدش را با پشتیبانی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 ماه آینده راهی بازار کند.

تبلت جدید شیائومی با شماره مدل 24018RPACC گواهی تایید از مرجع 3C چین دریافت کرده است، اما مشخص نیست که آیا این دستگاه از سری پد 6 یا پد 7 شیائومی است. فعلا فقط قابلیت شارژ سریع دستگاه از طریق گواهی 3C آن مشخص شده است. به‌‌لطف افشاگر معروف دیجیتال‌ چت‌استیشن، در حال‌حاضر یک خبر راجع به این تبلت به بیرون درز کرده که اطلاعاتی از چیپست این دستگاه به ما می‌دهد. این خبر همچنین زمان عرضه محصول را هم فاش کرده است.

xiaomi pad 6 snapderagon

بر اساس گزارش دیجیتال چت استیشن این تبلت مجهز به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 است. اگرچه این خبر به صراحت نام دستگاه را ذکر نکرده است، نظرات افراد زیر پست Weibo نشان می‌دهد که این تبلت احتمالا Xiaomi 24018RPACC خواهد بود.

در گذشته نیز، تبلت 24018RPACC با یک شارژر سریع 120 واتی در گواهی 3C دیده شده بود. این دستگاه همچنین دارای گواهینامه HDR Vivid است که نشان می‌دهد دستگاه کیفیت تصویری بسیار خوبی را ارائه خواهد داد.

در خبر اشاره شده که این تبلت به اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شده و اتصالی به‌هم‌پیوسته را با سایر دستگاه‌های این شرکت ارائه خواهد داد که نشان می‌دهد سیستم عامل HyperOS شیائومی روی آن نصب خواهد شد. همچنین گفته می‌شود که قرار است تا پایان ماه فوریه از این تبلت رونمایی شود.

بر اساس اخبار منتشر شده، شیائومی همچنین در حال کار روی تبلت‌های مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 3 دارای پنل‌های OLED است. به نظر می‌رسد که این دستگاه‌ها ممکن است بخشی از سری پد 7 شیائومی باشند.

اخبار مرتبط:

AMA