براساس اعلام رسمی شیائومی، تبلت‌های ردمی پد پرو و ردمی پد پرو 5G با تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 و 6 گیگابایت حافظه رم معرفی شدند.

هر دو تبلت ردمی پرد پرو با بدنه‌ای از جنس آلومینیوم باکیفیت و طراحی زیبا و مدرن، نگاه‌ها را خیره می‌کنند. نمایشگر 12.1 اینچی IPS LCD با نرخ به‌روزرسانی 120 هرتزی، فناوری Dolby Vision و حداکثر روشنایی 600 نیتی، تجربه‌ای بی‌نظیر از تماشای محتوا، وبگردی، بازی و کار را به‌ارمغان می‌آورد. رزولوشن 2.5K و تراکم 249 پیکسل‌براینچ، تصاویری شفاف و با جزئیات بالا را به نمایش می‌گذارد. همچنین، پوشش محافظ Corning Gorilla Glass 3، مقاومت صفحه‌نمایش را در برابر خط‌وخش افزایش می‌دهد و خیال کاربران را از بابت آسیب‌های احتمالی راحت می‌کند.

در قلب تبلت‌های ردمی پرد پرو، تراشه قدرت‌مند Snapdragon 7s Gen 2 قرار دارد که با معماری 4 نانومتری و پردازنده 8 هسته‌ای، قدرت و سرعت لازم برای اجرای روان برنامه‌ها، بازی‌های سنگین و انجام چند وظیفه همزمان را فراهم می‌کند. این تراشه با بهره‌گیری از هسته‌های Cortex-A78 و Cortex-A55، توازن مناسبی بین عملکرد و مصرف انرژی ایجاد می‌کند؛ پردازنده گرافیکی Adreno 710 نیز به تجربه‌ بصری روان‌تر، رندر سریع‌تر تصاویر و گیمینگ لذت‌بخش‌تر کمک شایانی می‌کند.

مشخصات ردمی پد پرو 5G

ردمی پرد پرو در دو پیکربندی 6 گیگابایت رم با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم با 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. این تنوع در انتخاب، به کاربران اجازه می‌دهد تا با‌توجه‌به نیازها و بودجه‌، بهترین گزینه را انتخاب کنند. همچنین، برای کاربرانی که به‌فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز دارند، امکان استفاده از کارت حافظه microSDXC نیز فراهم شده تا بتوانند به راحتی عکس‌ها، فیلم‌ها و فایل‌ها را ذخیره و مدیریت کنند. تبلت‌ها از حافظه‌های UFS 2.2 بهره می‌برند که سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

شیائومی هنگام معرفی ردمی پد پرو 5G و نسخه عادی گفت هردو نسخه از دوربین‌های 8 مگاپیکسلی در جلو و عقب بهره می‌برند که برای عکاسی روزمره و تماس‌های ویدیویی مناسب هستند، اما برجسته‌ترین ویژگی این تبلت‌ها در بخش چندرسانه‌ای، سیستم صوتی چهارگانه آن‌هاست که با پشتیبانی از صدای Hi-Res 24-bit/192kHz و فناوری Dolby Atmos، تجربه‌ای فراگیر و سینمایی را در هنگام تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی به ارمغان می‌آورد. باتری 10000 میلی‌آمپرساعتی نیز امکان استفاده طولانی مدت از تبلت را بدون نیاز به شارژ مجدد فراهم می‌کند و با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی، می‌توانید باتری را ظرف مدت‌ 150 تا 180 دقیقه شارژ کنید.

مشخصات فنی ردمی پد پرو 5G

یکی از تفاوت‌های کلیدی بین دو مدل، قابلیت اتصال است؛ مدل پایه ردمی پرد پرو از Wi-Fi پشتیبانی می‌کند که برای استفاده در خانه یا محیط‌های دارای شبکه بی‌سیم مناسب خواهد بود. اما اگر ب‌ دنبال سرعت و پایداری بیشتر در اتصال هستید، مدل ردمی پرد پرو 5G گزینه‌ی ایده‌آلی برای شما محسوب می‌شود. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا از اینترنت پرسرعت درهر کجا که هستید لذت ببرید و به راحتی فیلم‌های با کیفیت بالا را تماشا کنید، بازی‌های آنلاین را اجرا کنید و فایل‌های حجیم را دانلود کنید.

هردو تبلت ردمی پد پرو با سیستم‌عامل Android 14 و رابط کاربری HyperOS عرضه می‌شوند؛ این رابط کاربری با طراحی زیبا، امکانات شخصی‌سازی فراوان و بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری، تجربه‌ی کاربری روانی را برای کاربران فراهم می‌کند. HyperOS با امکاناتی مانند تقسیم صفحه‌نمایش، اجرای همزمان چند برنامه و دسترسی سریع به ابزارهای پرکاربرد، بهره‌وری کاربران را در انجام کارهای روزمره افزایش می‌دهد.