سال گذشته، شیائومی تبلت پد 6 را با تراشه Snapdragon 870 در ماه آوریل به بازار عرضه کرد. بر طبق شایعات جدید، نسخه جدید این تبلت قرار است بسیار قدرتمندتر باشد و در همین راستا، از جزئیات تبلت شیائومی پد 7 رونمایی شد.

گفته می‌شود که تبلت جدید شیائومی، قرار است از تراشه قدرتمند Snapdragon 8 Gen 3 استفاده کند و عرضه آن برای ماه سپتامبر برنامه‌ریزی شده است. این اطلاعات را لیکری مطرح در شبکه اجتماعی چینی ویبو به اشتراک گذاشته است. به گفته وی، این تبلت به احتمال زیاد همزمان با سری شیائومی 15 عرضه خواهد شد و ممکن است دارای یک نسخه پایه و یک نسخه پرو نیز باشد. شرکت شیائومی در نسل قبلی این تبلت نیز روندی را پیش گرفت و نسخه‌هایی به نام پد 6 مکس 14 و پد 6S پرو را بعد از نسخه اصلی به بازار عرضه کرد.

نمایشگر OLED شیائومی پد 7

ظاهراً تبلت شیائومی پد 7 قرار است صفحه نمایش بزرگی داشته باشد و از بدنه‌ای فلزی استفاده خواهد کرد که باعث می‌شود در برابر ضربات مقاومت بالاتری داشته باشد و حس و حالی خاص نیز به کاربر اهدا کند. از منظر طراحی، به احتمال زیاد پد 7 همان مسیر نسخه‌های پیشین خود را ادامه خواهد داد. در پشت آن، شاهد طراحی مربعی شکلی برای فضای دوربین‌ها خواهیم بود که با خط‌هایی، دوربین‌ها از هم جدا شده‌اند.

از دیگر جزئیات تبلت شیائومی پد 7 می‌توانیم به عرضه با رابط کاربری هایپر او اس اشاره کنیم که ظاهراً ارتباطی قدرتمند و بی حد و مرز با سایر دستگاه‌هایی که از هایپر او اس استفاده می‌کنند، خواهد داشت. روند گرفتن تاییدیه برای دو دستگاه از سازمان EEC از سوی شیائومی آغاز شده و این دو با شماره مدل‌های 24091RPADG و 2410CRP4CG شناخته می‌شوند. بر اساس گزارشات موجود، احتمال می‌رود این دو دستگاه همان پد 7 و پد 7 پرو باشند که به شایعات مطرح شده قوت می‌بخشند.