گزارشی از شیائومی پد ۷ پرو منتشر شده که برخی از مشخصات آن از جمله تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را فاش می‌کند.

شیائومی یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های حوزه تکنولوژی است که به‌کمک عرضه محصولات با قیمت پایین‌تر از رقبا توانست مشتریان زیادی در بازار جهانی پیدا کند. این شرکت آنقدر توسعه یافت که ۲ زیرمجموعه به‌نام ردمی و پوکو تاسیس کرد که محصولات آنها در بازار با گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی سامسونگ رقابت می‌کنند. این شرکت فقط در بازار گوشی رقابت ندارد و تبلت، هدفون و ساعت هوشمند هم درکنار لوازم دیگر عرضه می‌کند. اکنون گزارش جدیدی از تبلت شیائومی پد ۷ پرو منتشر شده که بخشی از مشخصات ان را در اختیار می‌گذارد.

این گزارش از Digital Chat Station، افشاگر نام‌آشنا چینی در پلتفرم اختصاصی چینی ویبو منتشر شده است. براین اساس شیائومی پد ۷ پرو به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز می شود که در پرچمداران این نسل استفاده شده است. این تبلت از پنل نمایشگر ۱۲.۴۵ اینچی LCD با نرخ به‌روزرسانی تصویر ۱۴۴ هرتزی و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ بهره می‌برد. پیش از این هم برخی از اطلاعات توسط همین منبع منتشر شه بود که با اطلاعات جدید مطابقت دارد، البته در آن موقع هنوز تراشه لو نرفته بود و گمانه‌زنی‌هایی درخصوص استفاده از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ شنیده می‌شد.

در این گزارش آمده است تبلت شیائومی پد ۷ پرو از باتری عظیم ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند. همچنین این دستگاه به HyperOS 1.0، سیستم‌عامل اختصاصی شیائومی برپایه اندروید ۱۴ مجهز می‌شود. باتوجه به مشخصات فاش شده، به‌نظر می‌رسد این تبلت قدرت پردازش بالایی داشته و برای انجام بازی ویدیویی کاملا مناسب است. یادآوری می‌شود پیش از این هم این تبلت گواهی 3C چین را کسب کرده بود و مشخص شد این تبلت از شارژ سریع ۱۲۰ پاتی پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مشخصات فاش شده شیائومی پد ۷ پرو می‌توان به دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی در عقب، اسپیکر چهارگانه با پشتیبانی از صدای استریو و سیستم چند دستگاهی پیشرفته اشاره کرد. سیستم چند دستگاهی پیشرفته به کاربر این امکان را می‌دهد تبلت را به گوشی و دیگر محصولات شیائومی متصل کرده و انتقال فایل بین آنها با سرعت بالا و به‌راحتی امکان پذیر باشد.

اخبار مرتبط: