لحظاتی پیش شیائومی در رویداد خود از تبلت شیائومی پد ۶ مکس با یک ترابایت حافظه و ۱۶ گیگابایت حافظه رم رونمایی کرد.

این تبلت غول پیکر، صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی دارد و به تبلت‌های خانواده Pad 6 شیائومی ملحق شده است. طبق گفته شیائومی صفحه نمایش LCD این تبلت رزولوشن 2.8K دارد. همچنین این صفحه نمایش غول پیکر نرخ به‌روزرسانی صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی دارد و دارای میزان روشنایی ۶۰۰ نیت است که این میزان برای یک تبلت فوق العاده است.

Xiaomi Pad 6 Max تنها ۶.۵۳ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن نیز ۷۵۰ گرم است. شیائومی این تبلت را در دو رنگ مشکی (Black) و نقره‌ای (Silver) روانه بازار خواهد کرد.

طراحی شیائومی Pad 6 Max 14

از نظر سخت افزار نیز شیائومی این تبلت را با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ به همراه حافظه رم ۱۶ گیگابایت و حافظه ذخیره سازی ۱ ترابایت عرضه کرده است. بنابراین می‌توان گفت این تبلت یک انتخاب مناسب برای گیمر‌ها است. البته شما می‌توانید نسخه‌های با حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ و یا ۵۱۲ گیگابایت و حافظه رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی این تبلت را نیز سفارش دهید.

شیائومی پد ۶ مکس باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. به گفته شیائومی این میزان حجم باتری، شارژدهی ۲ روز را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. علاوه‌بر‌این Xiaomi Pad 6 Max سرعت شارژ ۶۷ واتی دارد. شیائومی مدعی است که تبلت جدید او می‌تواند در ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ شود و برای شارژ کامل دستگاه ۶۸ دقیقه زمان لازم است. پد ۶ مکس شیائومی از شارژ معکوس ۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

دوربین اصلی شیائومی پد ۶ مکس در پشت دستگاه از دو لنز تشکیل شده است. دوربین باکیفیت ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی دوربین‌های این ستاپ دوگانه را تشکیل می‌دهند. همچنین شیائومی برای مکالممه بهتر درون تماس‌های تصویری از دوربین سلفی ۳۰ مگاپیکسلی استفاده کرده است. برای احراز هویت نیز شیائومی از سنسور سه بعدی ToF در این تبلت استفاده می‌کند.

صفحه نمایش شیائومی Pad 6 Max 14

شیائومی پد ۶ مکس با اندروید ۱۳ روانه بازار خواهد شد و در رابط کاربری خود امکان اجرای چنیدن نرم افزار به صورت همزمان و تقسیم صفحه و اجرای چند نرم افزار را دارد.

در انتهای معرفی این تبلت غول پیکر شیائومی به طراحی جدید ترک پد این تبلت اشاره کرد که بزرگتر از گذشته شده است. ترک پد تنها تغییر در طراحی این تبلت نیست و قلم نیز در این تبلت دستخوش تغییر شده است و طراحی جدید قلم Xiaomi Pad 6 Max آن را مقاوم تر از گذشته کرده است.

مهم‌ترین موضوعی که ارزش خرید شیائومی پد ۶ مکس را برای کاربران بیشتر از گذشته می‌کند، قیمت آن است. شیائومی برای نسخه پایه (۸ گیگابایت حافظه رم + ۲۵۶ گیکابایت حافظه ذخیره سازی) این تبلت قیمت حدودی ۵۲۳ دلاری در نظر گرفته است. همچنین شما می‌توانید نسخه‌های ۱۲+۲۵۶ گیگابایت و ۱۲+۵۱۲ گیگابایتی این تبلت را به ترتیب با قیمت حدودی ۵۵۰ و ۶۰۵ دلار تهیه کنید. نسخه با حافظه رم ۱۶ گیگابایت و حافظه ذخیره سازی ۱ ترابایتی این تبلت نیز برچسب قیمتی حدود ۶۶۰ دلار دارد.

نظر شما درباره شیائومی پد ۶ مکس چیست؟ آیا حاضر به خرید این تبلت خوش قیمت هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. اگر هم مشتاق هستید تا مشخصات گوشی تاشو میکس فولد ۳ و ردمی K60 اولترا که در این رویداد معرفی شد را مطالعه کنید، به دولینک ضمیمه شده به روی نام این دو دستگاه سر بزنید.