شیائومی پد 6 مکس در وب سایت گواهی بلوتوث SIG ظاهر شده که این موضوع عرضه زودهنگام این تبلت را نشان می‌دهد.

 پس از عرضه شیائومی پد 6 و 6 پرو، ظاهرا این شرکت قصد دارد یک نسخه دیگر با پسوند مکس راهی بازار کند. آخرین اطلاعات در مورد Pad 6 Max این است که به طور رسمی گواهی بلوتوث SIG برای آن ثبت شده است.

همه محصولاتی که از فناوری بلوتوث استفاده می‌کنند باید دارای گواهی بلوتوث SIG یا واجد شرایط باشند تا از قابلیت اتصال بین محصولات تولید شده توسط برندهای مختلف اطمینان حاصل شود. گواهی بلوتوث SIG برای هر دستگاهی که از فناوری بلوتوث و آرم بلوتوث بهره می‌برد مورد نیاز است.

وب سایت گواهی بلوتوث SIG، شیائومی پد 6 مکس را با شماره مدل 23078KB5BC فهرست کرده است. بر اساس گزارش این وب‌سایت، دستگاه فوق از اتصال بلوتوث 5.1 پشتیبانی می‌کند.

شماره مدل (23078KB5BC) این دستگاه مشابه شماره مدل اصلی گوشی‌ها یا تبلت‌های شیائومی است. همچنین، “C” در انتهای شماره مدل نشان می‌دهد که این مدل خاص احتمالا فقط در چین عرضه می‌شود. به علاوه کد توسعه این محصول جدید yudi است و دستگاه روی سیستم MIUI 14 با شماره نسخه V14.0.0.15.TMHCNXM اجرا می‌شود.

تصاویر تبلت-شیائومی-پد-6-مکس

شیائومی پد 6 مکس باید نسبت به نسخه قدیمی‌تر خود یعنی شیائومی پد 5 ارتقاء بزرگی داشته باشد. طبق شایعات، این دستگاه با نمایشگر ۱۲.۹ اینچی و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی عرضه خواهد شد. همچنین گزارش‌هایی حاکی از پشتیبانی این دستگاه از قلم و صفحه کلید جداشدنی منتشر شده است. به این ترتیب دستگاه مذکور یک تبلت همه کاره برای کار و بازی خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود تبلت جدید شیائومی با پردازنده اسنپدراگون 870 و حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. همچنین شایعه شده که دوربین اصلی دستگاه از لنز ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی از لنز ۲۰ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند.

گزارش‌ها حاکی است که شیائومی پد 6 با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمتی برابر ۳۹۹ یورو عرضه خواهد شد. مدل بالاتر با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی حدود ۴۹۹ یورو قیمت خواهد داشت.

در نهایت باید بگوییم که پد 6 مکس یک محصول جدید از مجموعه تبلت‌های شیائومی با سخت افزار قدرتمند، طراحی همه کاره و قیمت مقرون به صرفه است و انتظار می‌رود با توجه به دریافت گواهی بلوتوث SIG به زودی عرضه شود.