تبلت شیائومی پد ۶ مکس که گواهی 3C چین را دریافت کرد قرار است با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و پردازنده اسنپدراگون +۸ نسل یک راهی بازار شود.

دهم تیر ماه تبلت شیائومی پد ۶ مکس با دریافت تاییدیه در وب‌سایت بلوتوث SIG ظاهر شد که نشان می‌دهد به‌زودی روانه بازار می‌شود. در ابتدا به‌نظر می‌رسید این تبلت نسخه تغییر نام یافته شیائومی پد ۶ پرو برای عرضه جهانی باشد، اما اکنون این تبلت گواهی 3C چین را دریافت کرده که پد ۶ پرو موفق به آن نشده بود. بنابراین احتمالا شیائومی پد ۶ مکس، یک تبلت کاملا جدید خواهد بود.

بر اساس گزارش TheTechOutlook شیائومی پد ۶ مکس با شماره مدل 2307BPDCC تاییدیه 3C را دریافت کرده است و طبق آن از شارژ ۶۷ واتی بهره می‌برد، البته پد ۶ پرو هم از شارژ ۶۷ واتی بهره می‌برد. اگرچه اطلاعات دیگری در مورد تبلت منتشر نشده است، «مکس» احتمالا به معنی وجود قابلیت‌های بهتر نسبت به دیگر تبلت‌های این سری خواهد بود و احتمال عرضه این تبلت با صفحه نمایش بزرگ‌تر یا پردازنده بهتر وجود دارد. برای بررسی بهتر این تبلت، به مشخصات بهترین تبلت فعلی از این سری یعنی شیائومی پد ۶ پرو نگاهی بیندازید.

باطری شیائومی پد ۶ مکس

شیائومی پد ۶ پرو از صفحه نمایش LCD یازده اینچی با رزولوشن ۲۸۸۰ × ۱۸۰۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۴۴ هرتزی بهره می‌برد. این نمایشگر از طیف رنگی P3 و تکنولوژی‌های HDR 10 و دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند. همچنین روشنایی و دمای رنگ هم به‌صورت خودکار با توجه به نور محیط تنظیم می‌شود. علاوه‌بر آن گواهی TUV Rheinland را برای انتشار نور آبی دریافت کرده است.

شیائومی پد ۶ پرو به تراشه اسنپدراگون +۸ نسل یک شرکت کوالکام، دوربین عقب دو‌گانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی مجهز شده است.

این تبلت از باتری ۸۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۶۷ واتی بهره‌ می‌برد که تنها در ۶۲ دقیقه تبلت را شارژ می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این تبلت می‌توان به پشتیبانی از حسگر اثر انگشت، بازگشایی قفل با شناسایی صورت، کاهش مصرف انرژی با حالت خواب و نگه داشتن شارژ تا ۴۸ روز در این حالت، نسخه بهبودیافته وای فای ۷ و رابط کاربری MIUI 14 بر پایه اندروید ۱۳ اشاره کرد.

اخبار مرتبط: