گوشی تاشو شیائومی میکس فولد ۳ به‌زودی معرفی می‌شود، اما قبل از آن عکس جدیدی از آن در شبکه‌های مجاری منتشر شده است.

کمپانی چینی شیائومی به‌زودی از جدیدترین گوشی تاشدنی‌اش یعنی میکس فولد ۳ رونمایی می‌کند؛ این گوشی هوشمند از مشخصات سخت‌افزاری بسیاری ویژه‌ای برخوردار می‌شود که می‌تواند مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار بگیرد. برای مثال، گوشی تاشو مذکور از ماژول چهارگانه دوربین بهره می‌برد که برای تامین لنزهای آن با کمپانی آلمانی لایکا همکاری شده است؛ همچنین تراشه اسنپدراگون ۸ نسل به‌عنوان قلب تپنده دستگاه معرفی می‌شود که جدیدترین سری تراشه‌های پرچمدار شرکت تایوانی کوالکام محسوب می‌شود.

باتوجه به مدت‌زمان باقی‌مانده تا معرفی و عرضه این گوشی تاشو در بازار، یک افشاگر ناشناس در شبکه اجتماعی محلی ویبو با انتشار عکس‌ جدیدی جعبه محصول را به‌کاربران نشان داد؛ به‌نظر می‌رسد گوشی شیائومی میکس فولد ۳ دراختیار نمایندگی‌های مجاز در چین قرار گرفته تا پس از معرفی محصول به‌سرعت برای خرید درسترس عموم قرار گیرد. در ادامه به جزئیات بیشتری از تصویر جدید می‌پردازیم.

تصویر جدیدی از شیائومی میکس

به‌نقل از وب‌سایت خبری جی‌اس‌ام آرنا، یک افشاگر جدید و ناشناس از طریق رسانه اجتماعی ویبو تصویری از جبعه شیائومی میکس فولد ۳ به‌اشتراک گذاشت؛ عکس یادشده تایید می‌کند که این گوشی تاشو از چهار سنسور دوربین ساخت کمپانی لایکا بهره می‌برد. عکس‌های گذشته نیز ماژول دوربین و صفحه‌نمایش منحنی با پانچ هول مرکزی را تایید می‌کردند، اما تصویری جدید به‌طور قطعی سیستم دوربین پنل پشتی را تایید می‌کند.

یادآوری می‌شود کمپانی شیائومی و لایکا از گذشته بایکدیگر برای ساخت ماژول دوربین‌ گوشی‌های هوشمند همکاری می‌کنند، اما میکس فولد ۳ به‌اولین گوشی تاشو این شرکت تبدیل می‌شود که از سیستم چهارگانه بهره خواهد برد. براساس گزارش‌های قبلی، دستگاه تاشدنی شیائومی از سنسور واید با لنز سونی IMX800، سنسور اولترا واید، سنسور تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۳.۲ برابری، سنسور تله‌فوتو پریسکوپ با زوم ۵ برابری استفاده می‌کند تا بهترین قابلیت‌های روز دنیا را دراختیار کاربران بگذارد.

شیائومی میکس فولد ۳ با صفحه‌نمایش منحنی خارجی ۶.۵۶ اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتزی عرضه می‌شود؛ همچنین نمایشگر خارجی این گوشی تاشو ۸.۰۲ اینچ از نوع امولد با رزولوشن 2560×1440 و نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. درحال‌حاضر اطلاعات بیشتری از مشخصات فنی دستگاه دردست نیست، اما باید به‌یاد داشته باشیم نسخه‌های قبلی میکس فولد تنها در بازار چین عرضه شدند و احتمالا نسخه جدید نیز تنها برای این بازار عرضه شود.

اخبار مرتبط: شیائومی میکس فولد ۳ با دوربین UD عرضه می‌شود