گوشی تاشوی جدید شیائومی، قرار است فردا به صورت رسمی عرضه شود و در دسترس کاربران و علاقمندان قرار بگیرند. امروز نیز بنچمارک‌های شیائومی میکس فلیپ در بازی‌های محبوب روز منتشر شد که نوید عملکردی عالی را می‌دهند.

گوشی شیائومی میکس فلیپ از تراشه قدرتمند Snapdragon 8 Gen 3 استفاده می‌کند و از بدو معرفی، شک‌هایی در مورد عملکرد آن با توجه به اندازه و ویژگی‌های متفاوتش در میان کاربران وجود داشت. برای دسترسی به اطلاعاتی چون عملکرد فنی، معمولاً باید منتظر نقد و بررسی‌های گوشی بمانیم اما خوشبختانه، امروز لیکری به نام Digital Chat Station اطلاعاتی در مورد بنچمارک‌های شیائومی میکس فلیپ و عملکرد این تاشو در بازی‌های روز منتشر کرد.

تاشوی جدید شیائومی دارای 16 گیگابایت رم LPDDR5X، حافظه 512 گیگابایتی از نوع UFS 4.0 و امتیاز خیره‌کننده و تصورنشدنی 1.9 میلیون در بنچمارک انتوتو است! علاوه بر آن، در بنچمارک Geekbench 6 در قسمت تک هسته‌ای، این گوشی امتیاز 2123 و در قسمت تک هسته‌ای، امتیاز 6512 را به ثبت رسانید و ثابت کرد هم‌رده گوشی‌های پرچم‌دار عادی است و به راحتی توانی به اندازه آنان یا حتی بیشتر در دل خود دارد.

شیائومی میکس فلیپ AnTuTu
شیائومی میکس فلیپ Geekbench

بنچمارک‌های شیائومی میکس فلیپ قدرت و توانایی این گوشی را به نمایش گذاشته و حال نوبت به بررسی آن در زمینه بازی‌های محبوب روز رسیده است. این دستگاه توانست در بازی Honor of Kings، در بالاترین تنظیمات، میانگین نرخ فریم 119.8 را به کاربران بدهد و تنها 2.9 وات نیز انرژی مصرف کند. علاوه بر آن، در بازی PUBG نیز توانست با تنظیمات Smooth میانگین فریم 60 را به صورت ثابت به بازیکنان بدهد و تنها 2.3 وات نیز انرژی مصرف کند.

قضیه در زمینه بازی‌های سنگین‌تر کمی متفاوت است و برای مثال، در عنوانی چون Genshin Impact، حتی با فعالسازی تکنولوژی افزایش نرخ فریم، این دستگاه توانست میانگین 59.5 فریم را در رزولوشن 720p به بازیکنان بدهد و حدود 4.8 وات نیز در حین بازی انرژی مصرف می‌کرد. لیکری که این اطلاعات را منشر کرد، توصیه می‌کند کاربرانی که قصد تجربه این بازی با بالاترین تنظیمات را دارند، از یک فن خنک کننده در پشت دستگاه استفاده کنند تا تجربه بهتری داشته باشند.

شیائومی میکس فلیپ گنشین ایمپکت
Genshin Impact
شیائومی میکس فلیپPUBG
PUBG
شیائومی میکس فلیپ Honor of Kings
Honor of Kings

تا به این لحظه، اطلاعات جذابی از تاشوی جدید شیائومی منتشر شده است. علاوه بر بنچمارک‌های شیائومی میکس فلیپ، می‌دانیم که صفحه نمایش خارجی این گوشی اندازه‌ای برابر با 4.01 داشته، دارای رزولوشن 1.5K بوده و روشنایی 1600 نیت را به کاربر می‌دهد. این صفحه نمایش حاشیه‌های بسیار باریک در هر چهار گوشه خود داشته و حالتی خمیده نیز خواهد داشت که لایه‌ای از Dragon Crystal Glass ساخته خود شیائومی، کار محافظت از آن را برعهده دارد.

شیائومی خلاقیت ارزشمندی در این گوشی به کار برده و در حاشیه بالای صفحه نمایش خارجی، یک میکروفون و اسپیکر جاگذاری کرده است تا کاربران بدون نیاز به باز کردن گوشی، بتوانند به تماس‌های تلفنی که دریافت می‌کنند پاسخ بدهند. این صفحه خارجی، یک کیبورد کاملاً مناسب نیز دارد که به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید و کارتان را آسان خواهد کرد. دوربین‌های این دستگاه دوگانه و لنزهای آن Leica Summilux خواهد بود و یک باتری 4870 میلی‌آمپرساعتی انرژی آن را تامین می‌کند.