فردا قرار است شاهد جدیدترین گوشی تاشوی شیائومی با استایلی خاص و جدید باشیم. روز گذشته، این غول چینی ویژگی‌های شیائومی میکس فلیپ از قبیل تراشه، باتری و سایر جزئیات را به صورت عمومی منتشر کرد.

امروز علاوه بر مشخصات تاشوی جدید شیائومی، دو پوستر نیز از منتشر شد که نمایی جذاب از آن را به علاقمندان نمایش دهد. به گفته شیائومی، نمایشگر خارجی این دستگاه اندازه‌ای برابر با 4.01 اینچ داشته و دارای رزولوشن 1.5K با روشنایی 1600 نیت خواهد بود که در نوع خود عالی است. حاشیه‌های این صفحه نمایش بسیار کم و از هر چهار گوشه برابر بوده و کمی نیز خمیده خواهد بود. در نهایت، یک لایه از Dragon Crystal Glass که ساخته خود شیائومی است، کار محافظت از این صفحه نمایش را عهده‌دار شده است.

از جمله دیگر ویژگی‌های شیائومی میکس فلیپ می‌توان به وجود میکروفون و اسپیکر در حاشیه بالایی صفحه نمایش خارجی اشاره کرد. این خلاقیتی نو از سوی شیائومی است که کار کاربران را راحت‌تر کرده و از این پس بدون نیاز به باز کردن گوشی، می‌توانید به تماس‌هایتان با کیفیتی بالا و مناسب پاسخ بگویید. به لطف اندازه بزرگ این صفحه نمایش، کیبورد نیز به طور کامل در آن جای می‌گیرد و می‌توانید پیام‌هایتان را به کمک آن تایپ کنید که کارتان را ساده‌تر از پیش می‌کند. به طور کلی، این صفحه نمایش ویژگی‌های جذابی دارد که آن را تبدیل به رقیبی جدی برای سایر مدل‌های گوشی‌های تاشو می‌کند.

صفحه نمایش خارجی Xiaomi MIx Flip 1
نمایشگر داخلی Xiaomi MIx Flip

گوشی تاشوی جدید شیائومی قرار است از تراشه Snapdragon 8 Gen 3، تا 16 گیگابایت رم از نوع LPDDR5x و تا یک ترابایت حافظه از UFS 4.0 استفاده کند. باتری این دستگاه 4780 میلی‌آمپرساعت بوده و از شارژر 67 واتی برای شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. این گوشی در قسمت پشتی خود، از یک دوربین اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتوی 60 مگاپیکسلی با زوم دو برابری بهره می‌برد.

گفته می‌شود که شیائومی میکس فلیپ در رنگ‌های مشکی، سفید و بنفش به بازار عرضه شود. تا به این لحظه اطلاعاتی در مورد قیمت آن منتشر نشده و باید تا انتشار رسمی منتظر بمانیم. در رویداد فردا، علاوه بر این دستگاه، شاهد عرضه محصولات دیگری از سوی شیائومی نیز خواهیم بود که از نمونه آنان می‌توان به میکس فولد 4، ساعت هوشمند واچ S4 اسپورت، دستبند اسمارت بند 9 و ایربادهای Buds 5 TWS اشاره کرد.