یک گوشی میان‌رده ناشناس ردمی در پایگاه داده GSMA IMEI به نمایش درآمد که نشان می‌دهد این دستگاه علاوه‌بر چین و هند، در بازار جهانی هم عرضه خواهد شد.

امروز علاوه‌بر عرضه گوشی ردمی K60 اولترا، یک گوشی میان‌رده ردمی در پایگاه داده GSMA IMEI رویت شد که اطلاعات جالبی درباره گوشی بعدی ردمی به اشتراک می‌گذاشت. این دستگاه با ۳ شماره مدل 23090RA98G، 23090RA98I و 23090RA98C به‌زودی عرضه می‌شود، اما مشخصات دقیق دستگاه مشخص نشده است.

در حالی که جزئیات دقیقی از این دستگاه وجود ندارد، این گوشی احتمالا مهر ماه راهی بازار خواهد شد. عدد «2309» در ابتدای شماره مدل، مخفف سپتامبر ۲۰۲۳ است و بنابراین نهایتا تا ماه اکتبر عرضه خواهد شد. همچنین حروف G، I و C مخفف Global، India و China هستند که نشان می‌دهد این گوشی علاوه‌بر بازارهای چین و هند در بازار جهانی هم عرضه می‌شود.

گوشی هوشمند جدید Redmi

همچنین نسخه جهانی این گوشی گواهی EEC را در کنار سری ردمی نوت ۱۳ دریافت کرد، اما این گواهی هیچ مشخصاتی را درباره این گوشی منتشر نمی‌کند. با توجه به عرضه این گوشی تا ۲ ماه آینده، علاوه‌بر دریافت گواهی‌های بیشتر احتمالا مشخصات بیشتری از این گوشی مشخص خواهد شد، اما با توجه به تاریخ عرضه احتمالا این گوشی یا از سری ردمی نوت ۱۳ یا سری ردمی ۱۲ خواهد بود.

علاقمندان فناوری و گوشی‌های شیائومی و ردمی منتظر انتشار اطلاعات بیشتری از این گوشی هستند. گوشی‌های میان‌رده ردمی عمدتا از عملکرد و قیمت مناسبی برخوردار بوده‌اند که باعث موفقیت این شرکت در جلب مشتریان و رقابت با سامسونگ و دیگر شرکت‌های سازنده گوشی بوده است. با این حال برای اطلاع از مشخصات این گوشی باید صبر کنیم.

اخبار مرتبط: