شرکت چینی شیائومی امروز از ویژگی جدید می بند 9، مچ‌بند هوشمند جدید خود رونمایی کرد که تنوع و خلاقیتی نو در بخش پایش سلامتی محسوب می‌شود.

به‌لطف ویژگی جدید می بند 9 کاربران می‌توانند اطلاعات مربوط به سلامتی خود از قبیل فعالیت‌های ورزشی، وضعیت خواب، ضربان قلب، فشار خون، تعداد قدم‌هایی که در روز برداشته‌اند، زمان ایستادن، شدت فعالیت‌های ورزشی، وزن، اکسیژن خون و… را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند و از این طریق، از حمایت آنان بهره‌مند شوند. این ویژگی نیاز به هیچ کار اضافه‌ای نداشته و تنها از طریق اپلیکیشن این مچ‌بند، یعنی Sports Health مهیا می‌شود. هم شما و هم خانواده‌تان به راحتی می‌توانید اطلاعات کاملی از وضعیت خود را به همدیگر نشان دهید.

شرکت چینی شیائومی

مچ‌بند جدید شیائومی، یعنی می بند 9 ادامه‌ای بر این سری محبوب است که ویژگی‌هایی هیجان‌انگیز داشته و به لطف سنسورهای قدرتمند به کار رفته در آن، پایش وضعیت سلامتی کاربر را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. از جمله مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه می‌توان به صفحه نمایش 1.62 اینچی AMOLED با حداکثر روشنایی 1200 نیت و نرخ تازه‌سازی 60 هرتز اشاره کرد. روشنایی خوب باعث می‌شود صفحه نمایش در هر محیطی به راحتی دیده شود و از طرف دیگر، نرخ تازه‌سازی آن تجربه‌ای روان با کمترین تاخیر تقدیم کاربر می‌کند.

ویژگی جدید می بند 9 می‌تواند حمایت خانواده را برایتان به دنبال داشته و از طرف دیگر، نوعی حس رقابت میان شما و دوستان‌تان ایجاد کند. به همین دلیل، دیگر در طی کردن مسیر سلامتی و ورزش خود تنها نیستید و حتی می‌توانید با مقایسه خود با آشنایان، عملکردتان را بهبود ببخشید و نتایجی متفاوت برای خود رقم بزنید. به نظر می‌رسد خلاقیت شیائومی امسال متوجه این مچ‌بند جذاب بوده و کاربران با خرید آن، هم دستگاهی مقرون به صرفه با کارایی خوب دارند و هم می‌توانند از ویژگی‌هایی جذاب لذت ببرند که در دستگاه‌های مشابه یافت نمی‌شود.