امروز شرکت شیائومی گوشی جدید ریلمی GT Neo 5 SE را پس از ده‌ها افشاگری و شایعات معرفی کرد. این گوشی نسل جدید GT Neo 5 است که بهمن ماه سال گذشته به عنوان اولین گوشی جهان با شارژ ۲۴۰ واتی عرضه شد. ریلمی این گوشی را با ویژگی‌ها و مشخصات چشم‌گیر با قیمتی مقرون به صرفه عرضه خواهد کرد.

مشخصات فنی و ویژگی‌ها

ریلمی GT Neo 5 SE دارای یک پنل اولد تخت ۶.۷۴ اینچی با پانچ هول مرکزی است. رزولوشن ۱۲۴۰×۲۷۷۲ پیکسلی، نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتزی، کاهش نور فرکانس بالا ۲۱۶۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱۴۰۰ نیتی برخی از مشخصات این صفحه نمایش است. شایان ذکر است که ابعاد صفحه نمایش این گوشی با نسل قبلی خود تفاوتی ندارد.

این گوشی با پشتیبانی از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۲ پلاس، عملکردی در سطح یک پرچم‌دار ارائه می‌کند. این دستگاه دارای حافظه رم LPDDR5x و حافظه داخلی ۳.۱ UFS است که بالاترین مدل آن دارای ۱۶ گیگابایت رم و حداکثر ۱ ترابایت حافظه داخلی است. این گوشی دارای رابط کاربری ریلمی UI ۴.۰ است و روی اندروید ۱۳ اجرا می‌شود.

گوشی ریلمی GT Neo 5 SE یک ماژول دوربین سه‌گانه دارد که به یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو مجهز شده است. همچنین طراحان برای سلفی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تعبیه کردند.

ریلمی GT نئو ۵ SE با باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپری

ریلمی GT Neo 5 SE همچنین دارای یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند که برای اولین بار در یک گوشی میان‌رده مشاهده می‌شود. ریلمی ادعا می‌کند که با یک بار شارژ می‌توانید تا دو روز با آن کار کنید. پس از بررسی صدها گوشی، می‌توان گفت ادعای آن‌ها تا حد زیادی قابل قبول است.

استاندارد‌های ارتباطی Realme GT Neo 5 SE شامل 5G، 4G LTE، وای فای، بلوتوث، جی پی اس، Glonass، BeiDou، Galileo، QZSS و یک درگاه USB Type-C است. سنسورهای تعبیه شده عبارتند از شتاب سنج، سنسور مجاورت، ژئومغناطیسی، ژیروسکوپ و سنسور نور هستند. همچنین این گوشی به دو بلندگوی استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس نیز مجهز است.

اخبار مرتبط: مشخصات فنی GT Neo 5 Lite منتشر شد