دقایقی قبل ابرشرکت چینی در کنار معرفی گوشی تاشو میکس فولد ۳، ردمی K60 اولترا و شیائومی پد ۶ مکس، از ساعت هوشمند شیائومی بند ۸ پرو رونمایی کرد.

ساعت هوشمند جدید شیائومی بند ۸ پرو، نسل بعد اسمارت بند ۷ پرو به‌حساب می‌آید. پیش از رونمایی رسمی شیائومی در تصاویر تبلیغاتی، ظاهر این ساعت و برخی از مشخصات آن لو رفته بود. این ساعت از صفحه‌نمایش امولد ۱.۷۴ اینچی و چندین حالت ورزشی مختلف بهره می‌برد.

نمایشگر ۱.۷۴ اینچی با رزولوشن ۳۳۶×۴۸۰ پیکسلی از نرخ تازه‌سازی تصویر ۶۰ هرتزی، تراکم پیکسلی ۳۳۶ پیکسل بر اینچ، حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیتی و ۱۶.۷ میلیون رنگ بهره می‌برد که از صفحه‌نمایش ۱.۶۴ اینچی نسل قبل بزرگ‌تر است. ضخامت این دستگاه ۹.۹ میلی‌متر و وزن آن ۲۲.۵ گرم است. همچنین این ساعت از قابلیت‌های تناسب اندام مانند نظارت بر ضربان قلب و شمارش قدم‌ها بهره می‌برد. علاوه‌بر‌آن، یک اسپیکر هم برای شیائومی بند ۸ پرو در نظر گرفته شده تا کاربران بتوانند موزیک پخش کنند.

صفحه نمایش شیائومی mi band 8 pro

شیائومی بند ۸ پرو با یکبار شارژ تا ۱۴ روز دوام می‌آورد و تا ۵ اتمسفر در برابر آب مقاوم است. علاوه‌بر آن، ساعت هوشمند شیائومی به NFC و GPS مجهز شده تا بدون نیاز به گوشی از موقعیت خود مطلع شوید. ۱۵۰ حالت ورزشی و بیش از ۱۰۰ واچ فیس هم برای این ساعت در نظر گرفته شده است.

رنگ‌های شیائومی mi band 8 pro

شیائومی اعلام کرد بند‌های مختلفی برای این ساعت با طراحی، رنگ‌بندی و سبک‌های مختلف در نظر گرفته است تا افراد با سلیقه‌های مختلف بتوانند از این ساعت بهره‌مند شوند. ۲ بند پارچه‌ای، ۳ بند چرمی و یک بند فلزی برای آن در نظر گرفته شده است. پس از عرضه شیائومی بند ۸ پرو، این ساعت در بازار با قیمت معادل ۵۵ دلار و در ۲ رنگ مشکی و نقره‌ای به فروش می‌رسد، البته نسخه چرمی، قیمتی ۶۲ دلاری دارد.

شیائومی در کنار معرفی بند ۸ پرو از گوشی تاشو جدید میکس فولد ۳، ردمی K60 اولترا و شیائومی پد ۶ مکس هم رونمایی کرد.