طبق گزارش‌ها، شیائومی 15 و 15 اولترا در بازار جهانی عرضه می‌شوند، درحالی‌که شیائومی 15 پرو به‌طور انحصاری در چین عرضه خواهد شد.

طبق گزارش‌ها، شیائومی درحال توسعه سری گوشی‌های هوشمند شیائومی 15 برای بازار چین است. به‌تازگی اطلاعات جدیدی در مورد شیائومی 15 و 15 پرو در ویبو منتشر شده است که جزئیات تازه‌ای از این پرچمداران آینده را فاش می‌کند. در ادامه به بررسی این اطلاعات می‌پردازیم.

شیائومی برای گوشی‌های پرچمدار سری عددی از اسامی اسطوره‌ای چینی استفاده می‌کند. شیائومی 15 پرو با نام رمز “Haotian” که به خدای بزرگ در اساطیر چین اشاره دارد، معرفی شده است که نشان‌دهنده اعتماد بالای شرکت به این مدل است. پیش‌تر اعلام شده بود که این مدل تنها در بازار چین عرضه خواهد شد و شیائومی 15 و 15 اولترا در سطح جهانی در دسترس خواهند بود. اخیرا مشخص شده که شیائومی 15 با نام رمز “Dada” شناخته می‌شود و شیائومی 15 پرو همچنان با نام رمز “Haotian” معرفی شده است.

عرضه جهانی شیائومی 15 و شیائومی 15 اولترا

شیائومی سری گوشی‌های هوشمند 15 را با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 در مهرماه معرفی خواهد کرد. طراحی گوشی‌های 15 و 15 پرو تغییرات اندکی داشته و به ترتیب دارای صفحه نمایش تخت و کمی خمیده هستند. گزارش‌های اخیر حاکی‌از تغییرات جزئی در طراحی دوربین پشتی دارند.

علاوه‌بر ارتقاء عملکرد، این سری به سنسور اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر، باتری بزرگ، لنز پریسکوپ تله‌فوتو و مقاومت بیشتر در برابر آب مجهز خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که شیائومی سیستم عامل جدید HyperOS 2.0 را به همراه مشخصات سخت افزاری قدرتمند در سری 15 معرفی کند. شیائومی 15 اولترا احتمالاً در سال جاری عرضه نخواهد شد و انتظار می‌رود با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 در نیمه اول سال 2025 معرفی شود. کد کوتاه این مدل “O1” است.